Rękoczyn nr: 260 (10/2021) RIBBONS AND BOWS :0)

 Testowanie Reni projektów zawsze sprawiało mi ogromną radość, jej pomysły na mozaiki, sposoby dodawania oczek, przerabiania ich, modyfikacji, wszystko zawsze jest dopracowane w najmniejszym szczególiku :0) 
Każde oczko jest dokładnie przemyślane :0)
To niby czego ja marudzę? Powinnam być zadowolona, że Renia po raz kolejny obdarzyła mnie zaufaniem i dopuściła do testowania, przez co mogę mieć trochę wkładu własnego w jej dzieło :0)
I wszystko się zgadza, tylko ze mną jest nadal coś nie tak :0( Covid poczynił podłe spustoszenie w moim organizmie, a jednym z nich jest problem z koncentracją :0(
Szkoda, że dziergałam tą chustę z pewnego rodzaju ograniczeniem ;0) myślę, że bardzo dużo straciłam ;0)
ale do rzeczy ;0)
Za zgodą Reni, do testu wybrałam włóczkę Nord, którą w ilościach  prawie przemysłowych miałam w posiadaniu ;0)
Każde oczko przerabiałam niemalże z namaszczeniem ;0)
A i tak nie obyło się bez prucia, bo się pomyliłam, a błąd wyłapałam po kilku dniach :0(
Cała chusta jest zrobiona zgodnie z opisem projektantki :0)
Jedynym "odstępstwem" od projektu jest wykończenie chusty nie frędzlami, a koralikami ;0) ale i do tej zmiany przyczyniła się Renata, niejako podpuszczając mnie i zmuszając do wysilenia szarych komórek i stworzenia czegoś innego ;0)
W ramach testu powstało kilka bardzo ładnych chust, które naprawdę warto obejrzeć u Reni na blogu  (klik) :0)
Zapraszam do oglądania mojej wersji chusty RIBBONS AND BOWS projektu Renaty Witkowskiej :0)
 
Na Ravelry też można sobie moją (klik) oraz inne chusty (klik) pooglądać ;0)
  



Reni 
jeszcze raz bardzo ładnie dziękuję 

za dopuszczenie mnie do testowania jej kolejnego projektu :0) chociaż wiem, że tym razem to wielkiego pożytku ze mnie nie miała, to uczciwie przyznaję, że choć było mi bardzo trudno, to starałam się z całych sił :0)



Dane Techniczne
Wzór: test chusty "RIBBONS AND BOWS" autorstwa Renaty Witkowskiej :0)
Włóczka: Drops NORD uni colour, gr włóczek A, 45% Alpaka, 30% Polyamide, 25% Wool, 170m/50g, kolory: żółty (18), jako kolor główny i granatowy (15), jako kolor kontrastowy ;0)
Druty nr: 3,25 
Szydełko nr: 3
Koraliki: TOHO Round 60, 82 Metalic Nebula i PF557 Permanent Finish - Galvanized Starlight :0)
Wymiary chusty: 150/52 cm przed blokowaniem i 204/62 cm po blokowaniu :0)

Komentarze

  1. Jestem zaskoczona i zachwycona pięknem tejże chusty! Przyznam, że nie podjęłabym się jej wykonania, bo z moją koncentracją na dłuższą metę (a tu trzeba być mocno i długo skoncentrowaną) też nie jest idealnie. Podziwiam cierpliwość i wybór włóczki i kolorów! Efekt jest naprawdę cudny a wykończenie idealne :-)
    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olleńko :0)
      Renia zawsze projektuje bardzo ciekawe wzory :0) a ja uwielbiam je testować :0) Co prawda tym razem robiłam chustę półtora miesiąca, choć normalnie zajmuje mi to tydzień :0(
      Pozdrawiam cieplutko Olleńko i zdrówka życzę :0*

      Usuń
  2. Chusta świetna sama w sobie, a wykończenie koralikami dało wspaniały efekt. Widziałam ją już u autorki i przyznam, że czekałam aż pokażesz u siebie więcej zdjęć:-) Cudo! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Chusta absolutnie przepiękna. Cudne kolory a mozaiki Reni zawsze zachwycają. 😁 Wracaj pomału do sik, ni zym się nie stresuj, na spokojnie i bez pośpiechu. Teraz czas wakacji więc korzystaj ze spacerów i wypoczywaj. ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze słownik mi coś przestawił, miało być wracaj do sił i niczym się nie stresuj 😘

      Usuń
    2. To prawda, Renia jest genialna w projektowaniu :0)
      Dziękuję Aniu i pozdrawiam serdecznie :0)

      Łatwo powiedzieć, gorzej z wykonaniem ;0) ale staram się ;0)

      Usuń
  4. Cudna chusta! Pomimo kłopotów z koncentracją to pomysłowość Cię nie opuściła. Wykończenie koralikami jest genialne!
    Zestaw kolorystyczny również mnie zachwycił:)
    Bardzo mi przykro z powodu problemów zdrowotnych. Dobrze, że cały czas dziergasz i nie poddajesz się. Renia zapewne ponownie zaskoczy nas nowym, ciekawym projektem więc musisz być w formie:) Jeszcze raz, zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko :0)
      To wykończenie jest siódmym podejściem ;0) więc prosto nie było, ale bardzo się cieszę, że nie tylko mnie się podoba ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  5. Przepiękna chusta. Perfekcyjne wykonanie i świetny wzór. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Moniu, Ty wiesz, że ja wiedziałam, że Twoja chusta będzie piękna, a że frędzle to już w ogóle będzie petarda. Przesyłam moc uścisków! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wiedziałam, że Ty wiesz, że ja wiem, że Ty wiesz ;0)))
      Dziękuję Reniu :0*
      Ściskam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))