Brunetka ;o)

Pani Marley jako brunetka :o)
W nowej, "przyzwoitej", szydełkowej sukience ;o)
gdzieś na polach, wśród łanów zbóż ;o)
Sukieneczkę zrobiłam szydełkiem nr 2, z kolorowych kordonków :o)
Z tyłu, sukienka zapinana jest na 5 zatrzasków :o)
Kwiatek we włosach jest "tworem" natury ;o)
Pani Marley na drodze... gdzieś w Polsce ;o)
Bocian Henryś, o pięknych oczach czapli ;o)
Chwila odpoczynku, 
przed kolejną sesją fotograficzną ;o)
Krasnal Marysław jest nowym mieszkańcem na działce :o)


Pracowity z niego gość ;o) oby tylko tą swoją siekierą nie wyrąbał reszty drzew ;o)
Dolly i Kajtek z zaciekawieniem przyglądali się Marysławowi ;o)

Cdn. ..



MINIRĘKOCZYN NR 1/2017 (1)
Dane techniczne:
Wzór: Sukienka letnia :o)
Włóczka: kordonek z zapasów ;o)
Szydełko: "2"


Komentarze

  1. Piękna kreacja na bal :-) Podziwiam pracę szydełkiem nr 2. Mam takie w swojej kolekcji, jednakże wolę machać czymś większym. Za to M macha każdym rozmiarem ;-)
    Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dwójeczka, to już chyba wszystko, na co mnie stać;) cieńsze szydełka to już jakieś ekstremalne wyczyny;) co innego wrabianie koralików;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Pchła M zakupiła jakieś mikrusy poniżej 1mm. Zdecydowanie to nie dla mnie. Przy takich rozmiarach to ja nawet haczyka nie widzę ;-P
      Pozdrawiam K:-)

      Usuń
  2. A, to teraz wiem do czego była ta lala z poprzedniego posta :)))))). Super sesja zdjęciowa i prześliczna sukienka :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi...
      To dopiero początek mojej fascynacji;)
      Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Zdjęcie z boćkiem jest najfajniejsze:) Sukienka ładna ale zostanę przy tej kupnej bo mi się podobała:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Postaram się coś takiego wydziergać dla niej, co by Ci się spodobało;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. sukienusia śliczna jak marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))