Crochet V Scarf ;o)

Jestem z powrotem :o)
Ciałem, bo świadomość chowa się w cieniu...
a może jeszcze z urlopu nie wróciła? ;o)...

***
Na początek, powrotu do rzeczywistości(?), mam szaliczek ;o) 
Powstał, co prawda, jeszcze przed urlopem i musiał nabrać mocy urzędowej i odczekać swoje ;o) 
na chłodniejsze dni między innymi ;o)

***
"Crochet V Scarf "

Szybkie, ozdobne, szydełkowe małe "conieco" ;o)
Znalazłam na Pintereście i bardzo mi się spodobało :o)
Na Ravelry (klik), obejrzeć można różne "wariacje na temat"... szaliczka ;o)
 Tym razem, bezwstydnie do zdjęć wykorzystałam Panienkę :o) 
 Powinnam była zrobić ten szaliczek z bambusowej niteczki, bo jako ozdoba na szyję latem z moherku to chyba kiepski pomysł ... 
no, może na chłodniejsze dni ;o) 
"Na plaskacza" wygląda "toto" tak :o)
"Zwis" i zbliżenie też, w swojej czerwieni nie najgorzej się prezentuje ;o)
Dla ozdoby dodałam kilka zawieszek, wg własnego uznania :o)
Na końcach po dwa kwiatuszki, dwie pszczółki i dwie Matrioszki ;o) a na środku szaliczka serduszko oraz łapkę z napisem "hand made" ;o)

Koniecznie muszę wydłubać sobie taki "ozdóbek" z cieniowanego bambusa ;o)



😎😍😎



Wiem, gdzie podziały się moje myśli...
... ciągle wracają na plażę
gdzieś pomiędzy Krynicą a Piaskami ;o)






Rękoczyn nr: 22/2017 (161)
Dane techniczne:
Wzór: Crochet V Scarf
Włóczka: Moher z dodatkiem cekinów - banderolkę raczyłam gdzieś posiać ;o)
Szydełko nr: 4

Komentarze

  1. Co ta plaża taka pusta:) szaliczek jest świetny sama mam na taki ochotę tylko czas muszę znaleźć:) Przyda się na jesień:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to Basiu plaża na końcu świata jest ;) tłumy ludzi to ja mam na codzień, a w wakacje lubię odpocząć w ciszy i spokoju :)
      Szaliczek zrobiony z bambusa może, a nawet powinien być ozdobą letnią ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na szaliczek. Widać wakacje były udane :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :)
      Oj, tak :) bardzo udane, tylko jak zwykle, trochę za krótkie ;)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawy szaliczek w swym kształcie. Pasuje mi do niego określenie "urokliwy". Ale czy szalik może być urokliwy? Ale mam dylematy od rana;) Tak czy inaczej szalik jest fajny:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :)
      Może być "urokliwy":) ja też często miewam dziwne skojarzenia ;)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  4. Fajny szaliczek :) Fajnie wyglądałby do zwykłego topu :)
    Fajnie urlopowałaś! Mam nadzieję, że pogoda nienajgorsza była? ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :)
      Pogoda w moim przypadku, jest tylko tłem, ale fakt, nie była najgorsza ;)))
      Powstały trzy kolejne szaliczki, tym razem już "topowe";)))
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy kształt szaliczka. A Panienka modelka urocza ;-)
    Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. Bardzo intrygujący szaliczek. Ogromnie mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ślicznie ozdobiłaś ten szal i jest cały fajny. Bardzo lubię Krynicę i Piaski i chętnie bym się wybrała i później pokrążyła tam myślami:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chyba "od zawsze" tam jeździmy odpocząć ;) ale najbardziej lubię to miejsce pomiędzy Krynicą a Piaskami ;P
      Buziole :)))

      Usuń
  8. stałam się gorącą fanką
    szaliczka V i już chcę
    dla siebie uskutecznić!

    sesja klimatyczna - śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))