Powtórka z ... Crochet V Scraf ;o)

Napisałam w poprzednim poście, że na Raverly można obejrzeć wariacje na temat różnych wersji szydełkowego szaliczka "V" ;o)
To teraz sama trochę poszalałam ;o)

Trzy kolejne szaliczki ;o)

Spokojna i stonowana wersja,  dla mojej służbowej koleżanki ;o)
Kolorowa, wakacyjna wersja szaliczka,  póki co moja ;o)
I niebieskie szaleństwo,  jako uzupełnienie lekkiego, niestety zakupionego, poncza ;o)
Co oczywiście nie znaczy, że mam już dość ;o)
Nadal nie zrobiłam szaliczka z bambuska :o(
A to tylko i wyłącznie dlatego, że jest ciepło i bambusy się wyprzedały z pasmanterii ;o) no, przynajmniej te, interesujące mnie kolory ;o)


💙💚💗💛💜


Moja mała zazdrośnica ;o)



Rękoczyn nr: 23/2017 (162)
Dane techniczne:
Wzór: Crochet V Scarf
Włóczka: ALIZE Diva Missisipi efekt silk,  100% microfiber acrylik,  350m/100g, kolor 3732 - odcienie beżu, pomarańczy, brązu.
Szydełko nr: 3

Rękoczyn nr: 24/2017 (163)
Dane techniczne:
Wzór: Crochet V Scarf
Włóczka: ALIZE Diva Batik Design,  100% microfiber acrylik,  350m/100g, kolor 3241- odcienie limonki, zieleni, różu i fioletu.
Szydełko nr: 4

Rękoczyn nr: 25/2017 (164)
Dane techniczne:
Wzór: Crochet V Scarf
Włóczka: HiMALAYA MERCAN,  100% micro dralon acrylic,  260m/100g, kolory: 59513, 52906, 52933,  52908 - odcienie niebieskiego ;)
Szydełko nr: 5

Komentarze

  1. Świetne szaliczki bardzo ładne kolorystycznie.
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam wakacyjnie :o)

      Usuń
  2. Szaliczki w każdej wersji wyglądają świetnie. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :o)
      Pozdrawiam serdecznie :o)

      Usuń
  3. Wszystkie mi się podobają:) A lala nowa bardzo ładna:) I jak dla mnie ma ekstra sukieneczkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham szale i chusty -
    wersja V niczym zwycięstwo
    designu nad praktycznością
    wielce do mnie trafia ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))