CKM ;O)

Czyli 
Czapka, Komin, Mittenki :o)

Jolusia zażyczyła sobie czapkę :o)
Miała być niebieska i piękna ;o)
 To zrobiłam :o) ściśle wg wskazań opisu i schematu "Southwest Bag" (bez "Bag-a" za to z kominem), ze strony Granstudio ;o)
I okazało się, że to nie taka, że taką, to sobie sama mogę nosić ;o)
 Tylko, że ja wcale ich, znaczy się czapek, nie noszę ;o)
Szkoda mi się czapeczki zrobiło, że taka bezdomna i niechciana się stała ;o) 
 
Dorobiłam jej towarzystwo w postaci komina i mittenek :o)
Komin zrobiłam ściśle wg wzoru na torbę ;o)
 Wzór na mittenki (druty nr 5, 34 oczka), to już własna "wariacja na temat" ;o)
z kombinacją ilości pozostałej włóczki ;o)
a i tak na zakończenie kciuka, zabrakło mi granatowej niteczki ;o)

Całość prezentuje się tak :o)
 
Ja się nie prezentuję, ale skoro jestem chora, to naturalnym jest "niewygląd" ;o) lub ewentualnie brak prezencji ;oD



🌰🍏🍇🍅

Trafiłam na dobry humor Dolly i nawet nie musiałam jej namawiać na siedzenie w jednym miejscu, celem zrobienia zdjęcia ;o)
Zaszczyciła mnie nawet, przeciągłym, łaskawym spojrzeniem ;oD






Rękoczyn nr 28/2017 (167)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka ;oD
Włóczka: DROPS Nepal, 65% Wełna, 35% Alpaka, 50g/ok.75m, kolory: ciemny granat (1709), ciemnojeansowy (6790), niebieski (6220), ecru (0100).
Druty: 5 mm

Rękoczyn nr 29/2017 (168)
Dane techniczne:
Wzór: Komin ;oD
Włóczka: DROPS Nepal, 65% Wełna, 35% Alpaka, 50g/ok.75m, kolory: ciemny granat (1709), ciemnojeansowy (6790), niebieski (6220), ecru (0100).
Druty: 5 mm

Rękoczyn nr 30/2017 (169)
Dane techniczne:
Wzór: Mittenki ;oD
Włóczka: DROPS Nepal, 65% Wełna, 35% Alpaka, 50g/ok.75m, kolory: ciemny granat (1709), ciemnojeansowy (6790), niebieski (6220), ecru (0100).
Druty: 5 mm


Komentarze

  1. w tym roku ma być zima stulecie to może jednak ta czapka się przyda ;) :) no i nie wiem jak ci się udaje zrobić focię psince bo moja sina od razu odwraca pyszczek jak widzi aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie czapki ograniczają moje poczucie wolności ;o) zakładanie ich do zdjęcia, to i tak aż nadto, jak na moje możliwości ;o)
      Robię jej zdjęcia bez lampy, choć oczywiście kilka razy "dałam" jej po oczach fleszem - całkiem niechcący ;o)

      Usuń
  2. Fantastyczny komplet! Cudowne kolory i wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o)
      Wzór jest bezpłatny i dostępny na stronach Dropsa :O)

      Usuń
  3. Komplet jest śliczny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach... cudo... Kocham czapki i szale miłością prawie bezgraniczną :)
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Zupełnie inaczej niż ja;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Bardzo zacny komplecik wyszedł i do tego twarzowy nawet w wersji "niewygląd" :) Na pewno znajdzie się na niego jakaś amatorka. Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Mam nadzieję, że ktoś przygarnie komplecik, bo u mnie to on może skończyć głęboko w szafie;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję:)

      Usuń
  6. Czyli komplet bardzo się przyda w chorobie i fajnie w nim wyglądasz:) Szkoda, że do takich wrabianych wzorów nie mam cierpliwości. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Wolę chusty, czapki to nie moja bajka;)
      To mój pierwszy żakard i muszę przyznać, że wyjątkowo na luzie mi się te niteczki mieszało;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Prześliczny komplet, pięknie w nim Moniko wyglądasz, a choróbska wcale a wcale nie widać. Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, wierz mi, że ten paskudny wirus robi z człowieków zombi;) wybrałam ledwie jedno zdjęcie z dwudziestu sześciu, nadające się do publikacji;)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Małgosiu:)

      Usuń
  8. Mnie się bardzo ten komplet podoba. Piękne kolory i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Monika, w komplecie wyglądasz rewelacyjnie, z choróbskiem, czy bez. Na prawdę świetnie to wykombinowałaś,Na pewno komuś się przyda, a może Ty się zima przeprosisz, bo zima ma być sroga. Komin możesz Dolince na futerał śpiworkowy odstąpić, tylko sznureczki jakieś ściągające dodziergaj. Pozdrawiam serdecznie i głaski slę dla Psinki uroczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! nienienie Gabinko ;o) Wiem, że Ty jesteś maniaczką czapek ;o) ja co najwyżej mogę je robić lub podziwiać, nosić n-i-e :o) Zdecydowanie nie! ;o) Jednakże bardzo dziękuję Ci za miłe słowa, to zawsze balsam na ciało i duszę :o)
      Dollynka ma własne sweterki i kurteczki ;o)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))