A'la Lost ;o)

Kolejna chusta szydełkowa, tym razem "Lost in time" ;o) się robi i nie omieszkam się nią pochwalić...
 jak skończę :o)

A tym czasem...
Sukienka dla Marley, z wykorzystaniem motywu "Lost" ;o)
 Przy okazji miałam możliwość wypróbowania ostatnich rzędów wzoru chusty ;o) czyli przyjemne z pożytecznym ;o)
 Sukienka w całej okazałości :o)
 Zbliżenie na górę sukienki
 i motywu wzoru z chusty :o)
 Dzięki tym cekinom i błyszczącej nitce wplecionej we włóczkę, sukienka całkiem nieźle może prezentować się na parkiecie w karnawale ;o)
Albo na przykład w takiej nowej sukience można sobie posiedzieć w "skórzanym" fotelu - prezencie od Pierworodka ;o)
 Można też, siedząc w nowej sukience, na nowym fotelu, ;o) całkiem zaniemówić na widok paczki od Irenki... 
... ale o tym następnym razem ;o)

👾👽👾👽 👾

Specjalnie dla Reni ;o)
hihihi...



MINIRĘKOCZYN NR 1/2o18 (1o)
Dane techniczne:
Wzór: Karnawałowa sukienka ;o)
Włóczka: Alize Sal Abiye, 80% akryl  10% poliester 5% cekiny 5% metalik, 100g/410m, kolor niebieski (218).
Szydełko: 3

Komentarze

  1. No i znów powstała ciekawa kreacja. A dlaczego moja ulubiona Sunia nic nie "pokazała" tym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :)
      Przepraszam, zapomniałam o suni ;o) Mam nadzieję, że aktualizacja Cię usatysfakcjonuje ;o)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  2. Super kreacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na szaloną karnawałową imprezę :) Piękna :)
    Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i kolor i wzór i wykonanie🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bożenko :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Ależ mi narobiłaś ochoty na taką chustę, mam kilka motków włóczki na którą nie mam pomysłu, więc kto wie czy się nie skuszę? Sukienka śliczna, a mina Dolly bezcenna ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię skusiłam, bo niezwykle przyjemnie się robi tą chustę; )
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))