MiniPłaszczyk ;o)

Pokazywałam już piękne kozaczki z paczki dla Pani Marley,  ale w samych kozaczkach chodzić, gdy pada śnieg... tej wiosny? ;o)
Żeby nie było wątpliwości zdjęcie zrobiłam w drodze do pracy 29 marca 2018 roku, ósmego dnia wiosny :D

***

Zanim kozaczki dotarły,  nabyłam drogą zakupu zbliżoną kolorystycznie włóczkę, z której powstał płaszczyk, czapka i mitenki ;o) rękawiczek nie odważyłam się robić, bo Pani Marley ma lekko "rozcapierzone" palce u rąk ;o)
Płaszczyk robiłam reglanem od góry :o)
obrobiłam go dokoła szydełkiem kudłatą włóczką, tworząc w ten sposób futerko ;o)
Tył płaszczyka i rękawy zrobiłam wzorem gwiazdkowym :o)
Szydełkową czapkę również wykończyłam "futerkiem" ;o)
Uwielbiam nosić mitenki, cudownie grzeją nadgarstki ;o) pomyślałam więc sobie, że Pani Marley nie pogardzi takim drobiazgiem ;o)

Na końcu dorobiłam futrzastą mufkę, która z powodzeniem może być noszona jako torebka ;o)


⛄🐤🐰🐥 🐰 🐣

Moja słodka Lalunia ;o)
W wersji "na ostro" ;o)



MINIRĘKOCZYN NR: 5/2018 (14)
Dane techniczne:
Wzór : MiniPłaszczyk, czapka i mitenki :o)
Włóczka : ALIZE Angora Gold, 80% akrylu i 20% wełny, 550m/100g, kolor karmelowy (127), "futerko" z włóczkowych zapasów ;o)
Druty nr: 2,5
Szydełko nr: 3

Komentarze

  1. Cudne te miniaturkowe ubranka i jakie precyzyjne, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to teraz taki płaszczyk w wersji większej, ale byłby czad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim zapałem do dziergania, którym ostatnio chwalić się nie wypada ;) zajęło by mi to rok ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Płaszczyk jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny komplecik:) Ale piękna wiosna jest i nawet tunel foliowy rozłożyłam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Basiu mieszkasz w innym kraju, w moim padał śnieg ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Jakie to śliczne. Bardzo mi się podoba cały komplet. Masz do tego smykałkę. :) Piesek cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale komplet! Cudownie piękny nie mówiąc o uroczej Lalunii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))