Ciepło, miękko i wygodnie ;o)

Zrobiłam je na prośbę babci dziewczyny mojego syna :o)
 Żeby było ciekawiej zaczynałam robić trzy razy ;o) i za każdym razem coś było "niepomojemu" ;o) a to nie taka włóczka, a to wzór był zbyt delikatny i niewidoczny, a to druty za małe ;o)
Następowało więc, "radosne" prucie i odkładanie robótki na później ;o)
Co oczywiście nie wpływało pozytywnie na moje samopoczucie ;o)
 W końcu jednak zdecydowałam się na grubszą włóczkę i druty nr 5 :o) i osiągnęłam tzw. "kompromis" ;o)
Tu: półsurowce ;o) 
zdjęcie powyżej, to jasna poduszka ;o)
zdjęcie poniżej, ciemna poduszka ;o)
nie tylko "telewizja kłamie" ;o)
komórki też mają w tym niecnym procederze swój niezamierzony udział ;o)
Powłoczki na poduszki robiłam z oddzielnych elementów, które "zszyłam" przy pomocy szydełka ;o)
 Poduchy jeszcze przed praniem otrzymały chwosty, drewniane guziki i po jednym "listku" ;o)
Po praniu włóczka jeszcze bardziej zmiękła i stała się bardzo miła i delikatna w dotyku :o)
Mam nadzieję, że poduchy przypadną do gustu nowej właścicielce ;o)
hihihi...
na każdym zdjęciu, poduszki mają inne kolory,
można by pomyśleć, że zrobiłam ich co najmniej 10 sztuk ;o)
są tylko dwie :o)




☔🌂☔

Dolly - "samotna", mała suczka na placu "boju" ;o)
🐾🐾🐾



Rękoczyn nr: 14/2018 (195)
Dane techniczne:
Wzór: poduszki z motywem "Tree of Life".
Włóczka: Drops Big Merino mix, 100% wełny, 75m/50g, ciemno szary (03) szary (02).
Druty nr: 5
Wymiary poduszki: w przybliżeniu 50 cm x 50 cm po blokowaniu.


Komentarze

  1. Piękne! Wzorem jestem oczarowana od długiego czasu. Może w końcu się skuszę na zrobienie koca tym wzorem... Szkoda, że doba ma tylko 24h ;)

    Pozdrawiamy M&K :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, że nie mogłam uczestniczyć w ustalaniu długości doby, która (z tego, co mi wiadomo), dla wszystkich dziewiarek jest zbyt krótka ;)))
      Skuś się na ten kocyk, skuś ;D
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie obie Pchły :)))

      Usuń
  2. Wzór tego drzewka widziałam też na kocu więc możesz też machnąć do kompletu:) Super poduchy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzewko robiłam już na plecach sweterka :) Póki co wystarczy ;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Basiu :)

      Usuń
  3. Ale piękne Moniko! Chociaż miałaś z nimi przygody :) to efekt końcowy jest super! Śliczne podusie i niesamowity wzór drzew! Świetna robota :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie efektem końcowym będzie zadowolenie właścicielki ;)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczne podusie,tylko się przytulić ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. poduchy są piękne .Brawo TY.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ja! ;)))
      Dziękuję Ninko i pozdrawiam serdecznie:D

      Usuń
  6. Wzór jest po prostu zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, wzór jest piękny i z przyjemnością się go dzierga :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Świetne poduszki, chwosty i guziki pięknie się wkomponowały. Ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Mangosiu:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne poduszki, świetnie wyglądają z chwościkami. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękne te poduchy - jestem pełna podziwu dla Twojej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko i serdecznie pozdrawiam :o)

      Usuń
  10. Romantyczne poduszki. Bardzo lubię motyw drzewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo Nie widziałam jeszcze takiego wzoru. Super poduszki takie baśniowe, no świetne masz pomysły. <3 Piesek jest czarujący. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))