Mittenki do chusty "Now and Forever"

W zupełnej "niekolejności" i jak na mnie nie przystało w totalnym rozgardiaszu ;o)
Ale za to do kompletu powstać musiały ;o)
Mittenki w kolorze zachodzącego słońca :o)
 A było to tak:
Dawno, dawno temu, gdy na ziemi od świtu do nocy panował niemiłosierny skwar, który w "bezlitości" swojej rozpuszczał nawet tampo-druk na długopisach, a promienie słońca "płowiały" tusz, zaczęłam robić mittenki :o)
do kompletu, żeby nie było ;o)
 Zostało mi sporo włóczki, dobrej włóczki ;o)
i aż żal by było, bezpańską zostawić na zmarnowanie ;o)
Oczywiście uprzejmie skorzystałam ze wzoru chusty w "projektowaniu" mittenek ;o)
Są przeciągane oczka na kciukach ;o)
Podstawowy wzór chusty :o)
I pasujące wykończenia ;o) 
co prawda zrezygnowałam z "ząbków" przy zamykaniu oczek, obawiając się, że brzegi mittenki będą się brzydko wywijały ;o)
Od spodu zrobiłam, na całej długości mittenki, tylko ściągacz 1/1 ;o)
Troszkę jesieni...
Troszkę lata...

🍁🍂🍁

i prywata ;o)
Irenko, proszę bardzo :o)
Kawa i coś do czytania ;o)

🍀🍁🍀

Bardzo ładnie dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze pod poprzednim postem :o)
💗💗💗



Rękoczyn nr: 12/2018 (193)
Dane techniczne:
Wzór: Mittenki do Now and Forever Shawl by Kelene Kinnersly
Włóczka: Malabrigo Rios, 100% wełna z merynosów, ok. 192m/100g, kolor: Sunset (096) :o)
Druty nr: 4

Komentarze

  1. Piękny komplet w sam raz na nadchodzące chłody.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet! Już sam jego kolor jest rozgrzewający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i energetyczny komplet samym kolorem ogrzeje w chłodne dni :).
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę cieplutki :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam Nino :)

      Usuń
  4. Ładny komplet ale najbardziej podoba mi się kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudny komplet. Taki słoneczny, w sam raz na nadchodzące szarugi. Wzór rewelacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię, że mittenki zaczęły powstawać podczas skwaru! Mnie pocą się wtedy dłonie i nawet druty nie chcą łatwo wchodzić w oczka :)))
    Efekt jest znakomity a łącznie z chustą powstał przepiękny, jesienny komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie zwróciłam uwagi na to, czy mi się ręce pociły ;) Hihihi
      Dziękuję bardzo Olu i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Piękny komplet w soczystym kolorze!Fajna sesja zdjęciowa, dobry fotograf😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Przekażę "fotografu" :)
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Cudny ten komplet i w wykonaniu i w kolorze. Mitenki uwielbiam bo zimna nie lubię ale tak pięknych to nie mam. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko :)
      Ja też bez mitenek nie mogę się obejść :)
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  9. Piękna kolorystyka. Skradłabym Ci te mitenki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mitenek nie oddam ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))