Wesołych Świąt!

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad karteczką świąteczną, miałam już nawet obmyślony "wstępny szkic" ;o)
ale, gdy wraz z życzeniami, dostałam od Izy tą śliczną, własnoręcznie przez nią wykonaną choineczkę…
 🎄
... z niewinnym spojrzeniem spaniela,"wyszczerzyłam" się ślicznie w kierunku Małżona Mojego Osobistego ;o) pytając, czy już widzi moimi oczyma wyobraźni świąteczną karteczkę na mojego bloga? ;o)
Zobaczył i zrobił :o)

🎄🎅🎇⛄ 🎄  🎇 🎅 🎄

I tak, wspólnymi siłami dotarliśmy do momentu, w którym mogę złożyć Wam od nas życzenia :o)

Pięknych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, 
spędzonych z bliskimi, w ciepłej, rodzinnej atmosferze 
oraz samych szczęśliwych dni 
w nadchodzącym nowym 2019 roku!


🎅🎄🎅

Wesołych Świąt!

🎆🎇🎆

Komentarze

  1. Moniko zdrowych, spokojnych, pełnych miłości i ciepła Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt i oby nam śnieg spadł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych Świąt ,pełnych ciepła i miłości w gronie najbliższych!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i spokojnych Świąt oraz wspaniałego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo piękna choinka . Wesołych Świąt Moniko🎄😍🎄

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat spędzonych w gronie najblizszych i pomyślności w nowym roku. M & K

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))