Szary Shawl... Dew Drops :oD

Kiedyś wzór darmowy, teraz jest płatny :o)
Jakiś czas temu zrobiłam trzy "Kropelki" (tu, tu i tu) ;o) nie mam żadnej chusty ;o) wszystkie "wyparowały" ;o) 
znaczy się rozdałam :oD
 A że "nadejszła" pora, na wakacje wyjechać, więc postanowiłam  odpoczywając po traumatycznych przeżyciach minionego półrocza,  relaksować się przy dobrze znanym mi wzorze chusty, Bex Hopkins Dew Drops Shawl ;o) Postawiłam sobie jednak pewien warunek ;oP 
najpierw pokończę wcześniej zaczęte chusty, a Dropsika zostawię sobie na deser ;o) 
Za to prezentację wszystkich chust rozpocznę od "deseru", a pozostałe pokażę w następnych postach :o)
😁 😁 😁

Dobrze znany dziewiarkom wzór, aż prosi się o pewne, subtelne modyfikacje ;o) 
Zamiast robić narzuty tworzące maleńkie kropelki rosy, wrobiłam koraliki :o) 

Prócz tego koraliki wieńczyły, każdą kropelkę w ozdobnej części chusty, jeden w pierwszym, dwa w drugim, a trzy w trzecim powtórzeniu kropelek :o) poza tym wrobiłam koraliki w kończących chustę rzędach, aby sprawiały wrażenie spływających kropelek rosy ;o)
👀
I tu mała podpowiedź dla zainteresowanych i dla mnie na przyszłość ;o)
Nie wrabiać koralików w każdym rzędzie, żeby nie wiem jak zachwycająco w wyobraźni miały wyglądać ;oP 
Koralikom jest zbyt "ciasno" i chusta traci na wyglądzie ;o)
 W drodze powrotnej z wakacji umilałam sobie czas... w korkach :o)

 Ostatecznie jednak, ze względu na konieczność wrabiania koralików, skończyłam chustę w bardziej przyjaznych dziewiarce, okolicznościach przyrody ;o)
😃
Ukończona chusta na płocie, przed blokowaniem wisząca ;o) niewiele różni się od zblokowanej ;oP
 I kolejna uwaga na przyszłość (jakbym o tym nie wiedziała ;oP), nie dziergać ażurowych chust z akrylu! A przy zakupie włóczek nie sugerować się tylko kolorem! ;oP

Efekt końcowy ;o)
 Chusta przodem ;o)                                            Chusta tyłem ;o)
 Chusta z boczku ;o)
 Chusta w zamotku :o)
 Pozdrawiam Cię Kotku :o*




Rękoczyn nr: 14/2019 (217)
Dane techniczne:
Wzór: Dew Drops Shawl by Bex Hopkins :o)
Włóczka: Alize Angora Gold, motek 100g/550m, 80 % acrylik i 20% wool, kolor jasny szary (21).
Koraliki: Tocho, Round 60, 21 Silver-Line Crystal.
Druty nr: 4
Wymiary szala: 160 x70 cm po "blokowaniu" ;o)


Komentarze

  1. Pomysł z koralikami świetny, faktycznie jakby rosa osiadła na "kroplach rosy" ;)
    Lubię ten wzór kiedyś wykorzystałam go w tunice a teraz skoro mi go przypomniałaś może znów po niego sięgne.
    Pozdrawiam serdecznie, ps. ładnie Ci w krótkich włosach chociaż zupełnie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :o)
      Zawsze to miło być pomocnym i przyczynić się do powrotu do miłego wzoru ;o)
      Pozdrawiam serdecznie :o)

      Usuń
  2. Ładna fryzura😁chusta też piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu :o)
      Pozdrawiam serdecznie :o)

      Usuń
  3. Moniko bardzo ładna chustę udziergałaś, ciekawy wzór. Nowa fryzurka świetna! Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :o)
      To już czwarte "kropelki", które wydziergałam i chyba nie ostatnie ;o)
      Serdecznie pozdrawiam :o)

      Usuń
  4. Taka chusta jest piękna i wystarczy ja narzucić na ramiona i można iść na elegancką kolacje przy świecach albo inna super imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też uczynię :o) marzy mi się kolacja przy świecach ;o)
      Dziękuję Lucynko i serdecznie pozdrawiam :o)

      Usuń
  5. Super pomysł z koralikami, które jeszcze mocniej podkreślają deszczowy charakter. Szary kolor również kojarzy się z mgłą czyli też woda tylko rozproszona. Dzięki temu, całość jest spójna i wygląda bardzo ładnie i elegancko.
    Ja też już pożegnałam moje kropelki i przymierzam się do nowej rosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ja również nie poprzestanę na czterech kropelkach ;o) jeszcze nie robiłam tej chusty z cieniowanej włóczki ;o)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :o)

      Usuń
  6. Super chusta ! Pomysł z koralikami bomba:-) Pozdrawiamy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchełki i również pozdrawiam :o)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))