Moro Shawl :0)

Renia opublikowała już swoją perfekcyjną wersję szala :o) więc i ja pozwolę sobie i pochwalę się efektem współpracy z nią :o)

💮 💮 💮

Ukończyłam wersję testową szala  autorstwa Reni W. ;0)
W życiu nie dziergałam w takim skupieniu, licząc każde przełożone i przerobione oczko ;0)
 a i tak się machnęłam w jednym rzędzie ;0) 
co Renia natychmiast wyłapała :0)
Jestem z siebie tak dumna, że aż z wrażenia lekko pobladłam ;0)
Udało mi się :0)
Praca z Renią to sama przyjemność, jej opisy, oznaczenia i wskazówki są jasno i dokładnie wytłumaczone :0) a w razie wątpliwości lub pytań, kontakt z nią jest prawie (prawie, bo należy uwzględnić czas na inne zajęcia), natychmiastowy :0)
Profesjonalizm w pełnej krasie :0)
Jestem bardzo, bardzo zadowolona :0)
Szal wyszedł naprawdę imponujących rozmiarów :0)
Moją wersję szala testowego ozdobiłam chwostami i malutką ✋"Hand Made" ;0)
Jeszcze raz bardzo dziękuję Reniu, za umożliwienie mi testowania Twojego szala :0*


🐾🐾🐾


Dolly :o)
Ta, to się dopiero umęczyła ;0)
Leżakowanie, a właściwie dywanowanie, bo Babcia nie pozwala wylegiwać się na kanapie ;0)

❄️❄️❄️

Bardzo, bardzo, ale to bardzo dziękuję za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie cudowne komentarze :0)
Niestety ostatnio nie odwdzięczam się tym samym, ot życie i jego konsekwencje w zakresie ograniczonego czasu ;) ale odwiedzam Wasze blogi :D

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie :0)
M.



Rękoczyn nr: 24/2019 (227)
Dane techniczne:
Wzór: MORO SHAWL autorstwa Renaty Witkowskiej :o)
Włóczka: Aade Lõng oü (Estońska Artystyczna) nr 8/2, 100% wełny, 400g/100m, kolor: jasny fiolet nr 63 i  nr 53 odcienie fioletu, niebieskiego i zieleni.
Druty nr: 3
Wymiary szala: 230 x 53 przed blokowaniem ;0) i 300 x 53 po blokowaniu ;0)




Komentarze

  1. Piękny szal! To jeden z tych wzorów, na widok których na usta ciśnie się pytanie "Jak to jest zrobione?"
    Bardzo mi się podobają te cieniowane kleksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Sztuką jest zaprojektować! Ja tylko zrobiłam ten szal wg wskazówek i pomysłu Reni :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. wspaniały szal jesteś WIELKA chyba bym nie miała cierpliwości liczyć tych cudnych oczek.pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tak szczegółowo zaprojektowanym wzorze liczenie oczek jest naturalne ;) a ja liczyłam je z przejęciem i ogromną uwagą :)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękny szal a kolory zabójcze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna wersja tej chusty, którą dziś podziwiam na blogach u koleżanek :) a psinka przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) moja mi się najmniej podoba ;)

      Usuń
  5. Szal imponujący! Świetne kolory i fajna nitka:) Ciężkiej pracy dużo co widać po utrudzonej psince a liczenie zawsze warto sobie przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda ;)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Cudowny szal. Ma tak wspaniały kształt dający duże możliwości wiązania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Renia mądrze go zaprojektowała ;)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))