Skarpetki :o)

Każdy z nas ma swoją własną wolność ;o) 
Zgredkowi wystarczyła jedna skarpetka by ją odzyskać, ja mam (czasowo), aż dwie ;o) 
prawą i lewą ;o)
Nic w tym dziwnego? 
 no, prawie ;o)
ale to moje pierwsze, własnoręcznie wydziergane skarpetki :o)
jestem z tego faktu bardzo zadowolona, dumna i blada ;o) 
hmm... 
mam wrażenie, że się powtarzam ;o)
Mnie pozostaną po skarpetkach zdjęcia i zadowolenie z siebie, a Magda dostanie skarpetki... obie  :o)
Jestem ciekawa czy poczuje podwójną wolność ;o)
Taki niewinny żarcik z okazji jej szalonej wycieczki na Islandię ;o) 
Skromna namiastka swetra Lopapeysa ;o)





Rękoczyn nr: 25/2019 (229)
Dane techniczne:
Wzór: Nordick Summer Sock  :o)
Włóczka: DROPS Fabel Uni Colour, 75% Wool, 25% Polyamide, 205m/50g, kolory: jasny szary nr 114 i czarny nr 400.
Druty nr: 3

Komentarze

  1. Woooo, ale super 😍😍😍. Genialne! I jaki wzór świetny ❤. Miłego dnia Moniczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Stylowe i cieplutkie pewnie. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutkie :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Co dwie skarpetki to nie jedna! Gratuluję, wyszły ładniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz być z czego dumna, skarpetki są super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))