Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Dostałam, już kolejny raz, cudowne własnoręcznie wykonane przez Marylkę i Izę ozdoby świąteczne :0)
I nie zawaham się :0) przy okazji świąt wykorzystać ich jako piękną ilustrację do naszych, dla Was życzeń :0) 

A że ja już wiem. Sprawdziłam. Doświadczyłam. Wypróbowałam. Przetestowałam osobiście. To wiem. Mogę więc, święcie przekonana o własnej racji, zgodnie z prawdą i sumieniem. 
I zrobię to z przeogromną radością...

Życzę Wam przede wszystkim
Zdrowych!
 ale też  i ciepłych
i rodzinnych, cichych ale i radosnych, pełnych niezapomnianych chwil w gronie najbliższych, rodziny, przyjaciół...
Wesołych
Świąt Bożego Narodzenia!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))