Rękoczyn nr: 5/2020 (236) "Floating Colors" - czapka :0)

Kolejne testowanie z Renatką :o)
Tym razem zaprojektowała czapkę :o)
do kompletu ;o)
I bardzo mnie to cieszy :o)
raz, że nie jestem sama w wersji "do kompletu" ;o)
a dwa, mogłam wziąć udział w teście :o)
To ogromna frajda :o)
Choć tym razem zaczynałam robić czapkę sześć razy ;o) i musiałam zrobić sobie kilkudniową przerwę, by nabrać dystansu do projektu ;o) to nie odebrało mi to zadowolenia z testowania Reni projektu :o)
Zabrakło mi...
 skupienia ;o)
Zaplanowałam, że będę robiła czapkę rozmiarze S/M :o)
ale tak dobrze mi się robiło, że nie zauważyłam, że zbyt dużo oczek dodałam ;o)
Sprułam :o)
Następne próby kończyły się pruciem z powodów pomyłek w oczkach, przerabianych radośnie
w towarzystwie moich dzieci, Małżonka Mojego Osobistego i psa ;o)
Wszyscy po trosze, przyczynili się do pomyłek ;o)
 
Dopiero gdy warknęłam, że "jeszcze raz się odezwą to, zagryzę,
świeżo sprawdzonym stomatologicznie, uzębieniem własnym" ;o)
zrozumieli ;o)
a ja mogłam spokojnie zabrać się do wydziergania czapki :o)
  Dziękuję Reniu za kolejną wspólną przygodę :o)
Jeszcze jedno zbliżenie na wzór czapeczki i...

przejście w inny wymiar ;o)))

🎵 🎧 🎶

Odkryłam, do czego może służyć komórka ;o)
nie śmiejcie się, jak ktoś jest "konserwą", jak mnie kiedyś określiła koleżanka , 
to późno dochodzi do wniosków, dla innych z natury oczywistych ;0)
Ja "odkryłam", że słuchawki podłączone do komórki...
całkowicie odcinają mnie od rzeczywistości ;0)

A skoro odkryłam, że to bardzo przyjemne doznanie, to teraz pasjami im się oddaję :0)
Seal :D...

A tu (klik) znajdują się wszystkie dotychczasowe czapeczki projektu Reni :o)



Dane techniczne:
Włóczka: Garda Print włoskiej firmy ISPE, bawełna 70% oraz alpaka 30%, 105m/50g, kolory: ecru-jasnobrązowy (201).
Druty nr: 3

Komentarze

  1. Doznań u Ciebie zażyłam wspaniałych:
    raz, ze słuchania Seala a dwa, z oglądania Twojej pięknej i twarzowej czapki! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam Olu :0)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  3. Czapka jest przefajna . Słuchać muzyki i nie przerywać pracy czego można chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w zupełności wystarczy do szczęścia ;0)
      Dziękuję Lucynko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Lubię dziergać słuchając muzyki. Jestem ja, muzyka i robótka - optymalne trio. Twoja czapka jest wyjątkowo śliczna . Podziwiam też zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bożenko :0)
      Cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. A GDZIE można spotkać
    taką cierpliwą modelkę?!

    (ja do dziergania najczęściej
    oglądam netfliksa - gdy jadę
    tramwajem i szydełkuję wciąż
    czuję, że o czymś zapomniałam -
    ale nie da się w wagonie oglądać
    kryminałów i dziergać, niestety ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli Kamienną Panienkę Wiosenkę? Jeżeli tak, to na warszawskiej Starówce :0)
      Również dziergam przy Netflixie ;0) w tramwaju nie, bo mam dość blisko do pracy ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))