Rękoczyn nr 9/2020 (240) Mittenki "Owl Feathers" ;o)

Obiecałam, to zrobiłam :0) 
ale łatwiej wydziergać niż spisać ;0) 
Mam nadzieję, że wszystko będzie jasne i zrozumiałe ;0)
Co okaże się w praniu, tym bardziej, że testów nie było więc nikt ewentualnych błędów nie wyłapał ;0)
Uwagi do wzoru mile widziane :0)
Do zrobienia mittenek wykorzystałam wzory zastosowane w chuście "Owl Feathers" by DROPS Design, :0) nie wszystkie oczywiście, ponieważ mittenki raczej powinny przylegać do dłoni, a brioszka jest luźnym splotem ;0) 
Mittenki wyszły bardzo delikatne i cieniutkie :0) taka wersja raczej wiosennych grzejołapek ;0)
Wzór jest całkowicie darmowy :0)
ucieszą mnie jednak zdjęcia  mittenek, wykonanych przez Was różnych wersjach kolorystycznych i z przyjemnością je dołączę pod moim postem :0)))
 Wzór do pobrania w formacie *.pdf - pobierz tutaj :0) 


Renia na ochotnika zgłosiła się do przetestowania mojego wzoru, czym bardzo mnie ucieszyła i już jej dziękuję, bo choć mittenki małe, to jej pomoc ogromną okazała się być :0)
A oto efekty :0)
Do obejrzenia pracy Reni zapraszam na jej bloga "Dziergawki"

DZIĘKUJĘ :0)






Dane techniczne:
Wzór: Mittenki do chusty Owl Feathers by DROPS Design  :0)
Włóczka: DROPS Alpaca, 100% Alpaka, 167m/50g, kolor: ciemna limonka (uni colour 2916);
                DROPS Delight, 75% Wełna, 25% Poliamid, 175m/50g, kolor: fioletowy/zielony (print 14).
Druty nr: 3

Komentarze

  1. Pomyślałam sobie nie wiedzieć czemu że fajne ale grube, a tu druty 3. To ja sobie może takie na rower (i lepsze czasy) z resztek czarnej i tęczowej divy Alizee zrobię gdyż podobają mi się bardzo ;) tylko nie obiecuję że czegoś od się nie dołożę w ramach nieumienia z wzoru ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą zabójcze kolorystycznie ;o))) jestem ciekawa co Ci wyjdzie :o)
      Majeczko kochana, w Twoim przypadku byłabym zawiedziona, gdybyś nie wprowadziła swoich modyfikacji ;o) liczę na to, że się pochwalisz :o) Z wzorem poradzisz sobie z zamkniętymi oczami ;o)
      Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :o*

      Usuń
    2. Gdy zrobię to się pochwalę na pewno, ale najpierw skończę kolejny swetrowy ufok. Mam już pewien pomysł na małą zmianę na części zewnętrznej, zobaczymy co z tego wyjdzie... W każdym razie dziękuję bardzo za opracowany wzór.
      I zdrowia oraz zdrowych świąt życzę :*

      Usuń
  2. Pobieram i będę dziergać z radością. Druty 3 mm mam, polecane włóczki też. Dzięki Moniko!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz, jak zdecydujesz się wreszcie na "właściwe" kolory spośród tych "kilku" ;0)))
      Hihihi...
      Wybacz, nie mogłam się powstrzymać ;0*
      To ja dziękuję i cieplutko pozdrawiam Reniu :0)))

      Usuń
  3. Fantastyczne mittenki!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Bardzo ładna praca, ciekawe połączenie kolorów, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  5. optymistycznie i ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))