Rękoczyn nr: 11/2020 (242) "May Loops" :0)

Mozaikowa chusta "May Loops", to kolejna odsłona geniuszu Renaty Witkowskiej :0) 
Zgłosiłam się do testowania wzoru chusty ponieważ robiłam już kilka rzeczy pod czujnym okiem Reni i bardzo dobrze mi się z nią współpracowało :0)
Jej opisy są jasne, zwięzłe, czytelne i dopracowane do perfekcji :0) 
Renia bardzo o to dba :0) co bardzo umila i ułatwia pracę :0)
Widziałam fragment chusty, a właściwie jej początek, tak gdzieś w połowie kwietnia :0) wzór i kolor powstającego dopiero, projektu Reni w mgnieniu oka skradł moje serce ;0) Natychmiast wyraziłam chęć wydziergania jej w ramach testu :0)
Moja wersja "May Loops" powstała z włóczek Dropsa,  Limy i Big Delight :0)
Starałam się robić dość szybko, ponieważ obawiałam się, że zabraknie mi włóczki i nie będę mogła wywiązać się ze zobowiązania ;o) a obecnych, zwariowanych czasach, to nie wiadomo jak z realizacja zamówienia mogłoby być ;o)
Tyle mi włóczek zostało to...
 ... nie byłabym sobą,  gdybym nie dodała czegoś od siebie ;0)
Mittenki.
Proste,  klasyczne mittenki z powodu resztki Big Delight, zaledwie 
 muśnięte kolorem ;0)

 Nie zastanawiałam się zbyt długo, prócz mitenek wydziergałam również "ryjówkę", znaczy się maseczkę ;0)
Chustę blokowałam dość delikatnie, raczej zwracając uwagę na to, aby zachować równe linie pionowe niż rozciągać ją bez sumienia ;0) 
 Balkonowa prezentacja chusty :0)
 Zbliżenie na detale wzoru :0)
 Mój tzw. "balkon", pozostawia wiele do życzenia ;0)
Jestem ciekawa, czy projektant mojego domostwa ma równie wielki kawałek wolności za drzwiami balkonowymi co ja ;0)
 Zapewniam, że robiłam co mogłam żeby pokazać piękno wzoru Reni :0)
 Kostka "May Loops" ;0)




🐾🐾🐾

Wiem, że nie jest to fair w stosunku do mojej suczki, ale nie mogłam się powstrzymać ;0)
"Co dzień budzi się piękniejsza, ale dzisiaj to już przesadziła" ;0)

AKTUALIZACJA ;0)
Całkiem na śmierć zapomniałam, że wraz z włóczką, w przesyłce dostałam cukierki :0)
Obiecałam sobie, że nie ruszę ich, póki nie skończę chusty...
... jak dobrze, że przed wyrzuceniem zajrzałam do pudełka ;0)


Dane techniczne:
Wzór: Chusta "May Loops " autorstwa Renaty Witkowskiej :0)
Włóczka: DROPS,  Lima mix,  65% wool i 35% alpaca,  100m/50g, kolor: petrol (0701) oraz Big Delight print, 100% wool,  190m/100g, odcienie różu, fioletu i pomarańczowego (07).
Druty nr: 5
Wymiary chusty: 190/87 cm przed blokowaniem i 230/103 cm po lekkim zblokowaniu :0)




Komentarze

  1. Widziałam już wcześniej u Renaty na blogu i uważam że jest najładniejsza że wszystkich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję Basiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z użyciem Delighta do tego projektu. Chusta wyszłą piękna!!!! Zastanawiałam się, czy nie przystąpić do testu, ale miałam i mam inne zobowiązania i nie dałabym rady wywiązać się z testu. Teraz wiem, że mój wybór kolorów byłby bardzo oczywisty. Twój bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza chusta Reni była z Delighta, więc to również jej pomysł ;0)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Też miałam wielką ochotę na testowanie ale miałam obawy, że się nie wyrobię a nie chciałam zawieść Reni. Jednakże w myślach dziergałam razem z Wami:) Gdybym miała ją robić to z zestawu bardzo podobnego do Twojego.
    Chusta rewelacyjna i wielki plus za dodatki tzn. mitenki i "ryjówkę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tegoż samego powodu ja nie wzięłam udziału w poprzednim teście u Reni :0)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  4. piękna chusta, wydziergałaś ich jak zaobserwowałam bardzo ale to bardzo dużo brawo Ty wszystkie są piękne.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, trochę ich już mam ;0)
      Dziękuję i równie ciepło pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Tak też pomyślałam, ze zaraz do kompletu dorobisz mitenki i coś tam jeszcze ;) Wiem że u Renatki opisy są dopracowane a mozaika wcale nie jest taka trudna, a efekt powala :) . Pół żartem pół serio mam nadzieję że się nie obrazisz ale taka mnie naszła myśl, że macie z psinką podobny kolor włosów ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te "coś", to już chyba jakiś mania natręctw ;0))) ale to trochę, jak z zasadą torebka-buty ;0)
      Z Renią pracuje się cudownie :0)
      A ja poważnie Ci odpowiem :0) oba kolory są naturalne ;0) tylko mój zgodny z wiekiem ;0)))
      Pozdrawiam serdecznie :0)))

      Usuń
  6. Ależ piękna chusta! Jestem pełna podziwu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Piękna! Super dobrałaś kolory i wygląda zjawiskowo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta! Wydaje się dość skomplikowana na moje podstawowe w temacie drutów umiejętności ;) Ryjówka, czy też ryjogrzej jest niezły 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, wełniana maseczka w czerwcu to raczej ryjogrzej ;0)))
      Myślę, że pod czujnym okiem Reni, spokojnie byś sobie poradziła ze zrobieniem tej chusty :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  9. Piękna! Teraz trzeba czekać na zimę aby móc ja nosić ;) Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak ;0) jest bardzo ciepła :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)))

      Usuń
  10. No, Kochana! To Majstersztyk przez duże M! Ogromnie mi się podoba ta chusta i prześliczne mitenki! Cudowny wzór i kolory!
    A sunia...co dzień piękniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam tylko to, co opracowała Renia ;0) ale bardzo dziękuję Olu :0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  11. ZAKOCHAŁAM SIĘ
    w tej chuście ♥ ♥ ♥ ♥

    i nie ma bata - kiedyś
    na 1000% kupię sobie
    w tym stylu, bo jest
    O B Ł Ę D A L N A ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gorąco zachęcam do dziergania :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))