Rękoczyn nr: 12/2020 (243) Tort urodzinowy ;0)

Jakiś czas temu Siostra moja radośnie, acz w zaciszu domowym, 
tylko z najbliższymi obchodziła swoje 50 urodziny :0)
Z otwartymi ramionami przyjęliśmy ją do grona ludzi dorosłych 
i świadomych swoich praw i obowiązków ;0) 
ale w związku z tym, iż Szanowna Jubilatka z racji wykonywanego zawodu musiała zachować szczególną ostrożność, 
wszelkie dary i życzenia otrzymała w wersji elektronicznej ;0)
"Pókico" ;0)
Osobiście podziwiam ją za to co robi :0)
I jestem bardzo z niej dumna!

🌷🌸🌹🌺🌻🌼

Tort jest chustecznikiem, 
a Jubilatka alergikiem ;0)
Przyjemne z pożytecznym ;0)))

Komentarze

  1. No proszę, jaki zmyślny chustecznik :)
    Dzielna siostra! Wszystkiego co najlepsze dla niej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra! Ja od Pchły M też dostałam tort. :) Jest moim ulubionym pudełkiem na drobiazgi. I jaki dietetyczny. W bioderka nie wchodzi:) Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nikt go nie spałaszuje ;0)
      Dziękuję Pchło K i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla siostry. Ładnie wygląda 😁 I tort I siostra😉

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam,że to krem:))))mega siostra!!!!!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bita śmietana ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Imponujący torcik a do tego bardzo praktyczny:) Taka siostra to prawdziwy SKARB!!!
    Niech jej się dobrze wiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do Życzeń Urodzinowych dla Siostry, dziękując za Jej ciężką pracę :-) Chustecznik niezwykły i prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort czadowy i jaki praktyczny 😃 Wszystkiego najlepszego dla Twojej Siostry ....dla Ciebie też 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowy chustecznik. Serdeczne pozdrowienia, dla siostry też :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. tort rozwalił mnie na łopatki!!!
    trzymam kciuki za Dzielną Agę!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))