Rękoczyn nr: 13/2020 (244) Łapacz Snów, kokardki i podziękowania :0)

Siedzę w domu, nadal. Zaczyna mnie to już mierzić, ale niestety nie mam wyjścia. Pocieszając się myślami o końcu pandemii, coś tam sobie dłubię ;0) 
Wybór mam spory ;0) dwa rozgrzebane na drutach sweterki, jeden kocyk, dwie chusty i jeden test dla Reni, ale ten ma najlepsze notowania ;0)...

Ktoregoś dnia dla odmiany wzięłam się za odświeżenie Dolly "garderoby";0)
Teraz ma 5 kompletów spineczek i jedną gumeczkę z kokardkami ;0)

A podpatrując, co też robią w tym dziwnym czasie inne dziewiarki zdecydowałam się na coś, co "chodziło za mną" od kilku lat, a jakoś nigdy nie mogłam się do tego zabrać, choć najważniejszy element nabyłam już bardzo dawno temu ;0)
Byłam pewna, że najtrudniejszym elementem w wykonaniu Łapacza Snów będzie serwetka, zwykła szydełkowa serwetka ;0)
Ale się pomyliłam ;0) bo o wiele trudniejszym okazało się być, dekorowanie Łapacza ;0)
Uznaję więc temat za otwarty i godny przemyśleń ;0) a mój pierwszy Łapacz Snów za lekcję pokory ;0)

🌺 🌼 🌺

Ale mam też dla Was coś pięknego :0) ponieważ...
Siostra moja, ta od "50" ;0) jak sama to wyraziła " poczuła potrzebę wyładowania energii"...
Poza tym 
Aga, bardzo ładnie dziękuje za życzenia i miłe słowa :0)

🌸🌼🌺

Wiesz co Siostra?
A masz ;0)
Specjalnie dla Ciebie Alicia Keys ;0)




Komentarze

  1. Super łapacz snów , piękny i na pewno się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Piękności u Ciebie na blogu Moniko. Łapacz snów jest uroczy. Tak mi się spodobał, że sama nabrałam ochoty na wydzierganie swojego :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten łapacz to taki raczej na próbę zrobiony został ;0) i jest, jaki jest ;0) a żeby był okazały należy się porządnie przygotować i przemyśleć ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  3. Ja też mam siostrę Agę :)))
    Udanego dłubania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mówisz do niej Siostro Cecylio? ;0)))
      Dziękuję Reniutku i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Pięknie, kolorowo i energetycznie! Łapacz śliczny! Kokardki urocze a piesiunio z kwiatuszków mnie ogromnie, pozytywnie zaskoczył:)))
    Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Siostro Cecylio,
    cudną Kiki nam
    nakwieciłaś :)))

    Moniko - piórek
    nigdy dosyć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy obie, Inko :0) i serdecznie pozdrawiamy :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))