Rękoczyn nr: 253 (2 - zrobiona, ale unicestwiona), więc nr 3/2021 - Czapka "May Loops" :0)

Testowa Czapka "May Loops" :0)
W mojej testowej wersji czapki "May Loops" użyłam dokładnie tych samych włóczek, co w chuście o tej samej nazwie, tej samej projektantki - Reni :0)
A skoro "tej samej" włóczki, to musiałam użyć grubszych drutów niż sugerowane przez projektantkę :0) Przez co, aby uzyskać wymagany rozmiar czapki, nabrałam tylko 70 oczek :0)
Poza tym ograniczona byłam ilością włóczki, ponieważ dysponowałam po jednym motku z koloru :0) Później okazało się, że jeszcze pół moteczka Limy utuchliłam w pudle z włóczkami Dropsa, ale wyrobiłam się w ilości, a nawet niecałe 4 metry włóczki mi zostało ;0) a Big Delighta zostało mi pół motka ;0)
Moja czapka w obwodzie ma 48 cm, a jej długość całkowita to 22 cm.

Czapkę założyłam do zdjęć i muszę przyznać, że jest przyjemnie ciepła i nieuciskowa, co dla mnie jest bardzo ważne ;0) Zsuwała mi się z głowy, ale po pierwsze założyłam ją na rozpuszczone włosy, a po drugie ;0) ja niestety nie potrafię nosić czapek ;0)
Co oczywiście nie oznacza, że nie mogę ich posiadać ;0) Bo mogę :0) a już w szczególności takie ładne :0) - nooo, i wrodzona "skromność" doszła do głosu ;0) 
A oto rzeczona testowa czapka "May Loops" autorstwa Renaty Witkowskiej, do nabycia tu (klik) :0) 
Oczywiście namawiam, a nawet gorąco zachęcam (albo jakoś tak), do obejrzenia pięknych i różnorodnych prac innych testerek projektu Reni :0) tu (klik), o i tu też (klik) :0)
 

 

 
 
😁 Dziękuję Reniu 😁
i za tą radosną wymianę zdań też ;0)


Dane techniczne:
Wzór: Czapka "May Loops" autorstwa Renaty Witkowskiej ;0)
Włóczka: Drops, Lima mix, grupa włóczek "B", 65% wokół, 35% alpaca, 50g/100m, kolor petrol (0701), Big Delight Print, grupa włóczek "C", 100% wool, 100g/190m, kolory - odcienie różu i pomarańczowego. 
Druty nr: 5 i 4 na ściągacz.



 ❄️❄️❄️

Andrzejkowa, zeszłoroczna, nieopublikowana, czapka w kłoski ;0)
Andrzejek nie obchodzę od 22 lat, ale to przecież nie przeszkadza w tym, żeby z tej okazji machnąć czapeczkę ;0)
Czapka jest łatwa do zrobienia, a przy pomocy Agnieszki (klik), dzierganie jej jest wręcz samą przyjemnością ;0)
Do jej zrobienia wystarczy mieć jeden motek Limy i jeden motek Big Delight - oczywiście piszę o mojej wersji czapki :0)
Wykorzystałam te kolory, ze względu na to, że po pierwsze bardzo lubię "petrol";0) a po drugie, coś musiałam zrobić "na szybko", "na już", coś co zostanie zrobione błyskawicznie ;0) No i wreszcie po trzecie czapka kolorystycznie pasuje (pasowała), do chusty (klik), którą robiłam w czerwcu, w ramach testu dla Reni ;0)
I to byłoby na tyle w sprawie czapki w kłoski ;0) 
Ponieważ w wyniku wymiany myśli z Renią, dowiedziałam się, że właśnie opracowuje projekt czapki, pasujący do chusty "May Loops" :0)
Czapka w kłoski została z premedytacją i nieukrywaną radością spruta do cna! 
A włóczka, przerobiona na czapkę wzorem pasującym do chusty :0)
Normalnie pełnia szczęścia!



Dane techniczne Czapki w kłoski w ramach Razemrobienia z Intensywnie Kreatywną :0) Czapka została unicestwiona na rzecz czapki testowej ;0) wpis jednak publikuję z myślą, że ktoś mógłby chcieć mieć czapkę w kłoski ;0)


Komentarze

  1. Cudeńka wydziergałaś podziwiam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Ale czaderski komplet jakby powiedziała moja córka. Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Piękny komplet masz Moniko. Tej czapki w kłoski szkoda, bo też wyszła ciekawie. Kolorki bardzo ładne, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam szkoda ;0)
      Przecież teraz mam pasującą wzorem do chusty, nie tylko kolorem ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Do tak świetnej chusty konieczna też czapka, bez względu na to, czy będzie używana czy nie;-) A zestawienie kolorystyczne bardzo udane, ten cieniowany Deligh z petrolem wygląda rewelacyjnie. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda, zawsze jak mi się "próżność włączy", mogę czapkę w ręku nosić i się nią chwalić ;0)))
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  5. Masz teraz wspaniały komplet! Ogromnie mi się podoba ten wzór, bo jest niezwykle twarzowy! Pozdrawiam serdecznie, Moniko 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi... Szczególnie, że widać mi tylko oczy ;0)
      Też bardzo mi się podoba :0)))
      Dziękuję Olleńko i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))