Rękoczyn nr: 254 (4/2021) "Lost in time" :0)

Kolejna wersja chusty "Lost in time", którą na prezent zaczęłam robić tuż przed Nowym Rokiem ;0)
Chustę robiłam (umilając sobie jej szydełkowanie słodkościami), z dwóch motków Kokonka :0)
 
Jeden był w odcieniach szaro turkusowych, a drugi w szarościach, ale ze srebrną nitką :0)


Bardzo lubię ten projekt :0)
Chusta wygląda świetnie niezależnie od tego, czy zrobiona będzie z włóczki gradientowej, jednokolorowej, ombre czy też z resztek posiadanych w domu włóczek, w przypadkowych kolorach ;0) Do jej wykonania nadaje się równie dobrze wełna jak i bawełna a nawet akryl :0) Czyli, że projekt  posiada same cudowne zalety, chustę można niejako tworzyć za każdym razem od nowa ;0) no i...
 wzór jest darmowy :0)
Zdjęcia zrobione w połowie stycznia, gdy panował prawie siarczysty mróz zwany "Bestią ze Wschodu" ;0) 
hihihi...
Pewnie, że ucieszyła mnie ta "Bestia" z dziesięciocentymetrową, trzeszczącą pod stopami, warstwą śniegu oraz temperaturą - 15°C ;0) zawsze jednak to "coś" ;0) 
Skoro nie można liczyć na porządną zimę, to trzeba zadowolić się tym co się ma ;0)
 
Może jednak spadnie jeszcze troszkę białego puchu?
Nie?
No cóż, może za rok? 
Na Wielkanoc?
Albo jakoś tak ;0)
hihihi...
Chusta, jest w drodze do nowej, jeszcze nie świadomej spisku, właścicielki ;0)
Mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu ;0)




Dane techniczne:
Wzór: "Lost in time" by Johanna Lindahl :0)
Włóczka: Kokonek Shine, czteronitkowy motek 46,5% bawełny, 46,5% akrylu i 7% srebrnej nici Lurexowej, 1200m/340g, kolory od bieli do ciemniej szarości :0) oraz czteronitkowy motek Kokonka 50% wełny merynosa i 50% akrylu, 1800m/510g, w szaro turkusowych kolorach (nr 544).
Szydełko nr: 3,5
Wymiary chusty: 220/103cm przed blokowaniem :0)... 
Po lekkim blokowaniu chusta ma wymiary: 230/110 cm, nie licząc chwostów ;0) 
Waga chusty: 489 g.

Komentarze

  1. Piękna chusta, piękny wzór, ciekawie dobrane kolory. Cóż można jeszcze napisać... Po prostu chusta marzenie. I do otulenia, i do zarzucenia na ramiona. Jednym słowem świetny udzierg :)). Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję za przemiłe słowa i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Świetnie dobrałaś kolory, mnie się wydaje że z szydelkowa chusta to dłużej schodzi jak z drutowa. Mam rację czy się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzałam, ale chyba szydełkiem szybciej robi się chusty, a przynajmniej przyrost rzędów wydaje się być większy niż podczas dziergania na drutach :0) ale to zależy też od wzoru :0)
      Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Fajnie dobrane kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta piękna, ale.... -15 st., a głowa bez czapki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ;0) ale kaptur, na "w razie co" miałam ;0)
      Dziękuję Reniutku i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta niegradientowa wersja. Idealnie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest niegradientowa wersja chusty z gradientowej odcinanej włóczki ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Chusta jest piękna ja jednak preferuję chusty "druciane "choć nie powiem wykonałam kilka szydełkowych :) .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i ja ;0) chusty szydełkowe robię jako dopełnienie pasji drucianej :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam Nino :0)

      Usuń
  7. Chusta zachwyca :-) Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  8. No ładna ta chusta :) Podoba mi się ułożenie kolorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woww! Ale ładna. Dwa różne motki a chusta wygląda jakby to był jeden motek. Kolory pięknie się ułożyły.
    Widzę Monisiu, że powoli wracasz do formy:) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam? Hmm... Huśtam się na falach własnych emocji i walczę dzielnie o tą lepszą wersję samej siebie, z nadzieją w sercu, że inni też to wytrzymają ;0)
      Dziękuję bardzo i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  10. Chust, jak czapek, nigdy nie jest za wiele ;-) Śliczna chusta! Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chust nigdy za wiele :0) czapki od biedy trzy-mam ;0)
      Dziękuję Pchełki i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  11. Superowa chusta, bardzo lubię takie luźne szydełkowe cuda. Wzór zapisany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super! Będę czekała na Twoją wersję "Losta" Ewo :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  12. O ludzie! Jaka wspaniała chusta! Ogromnie mi się podobają kolory i ścieg! Jest bajeczna!
    Moniko, potrafisz czarować? 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi...
      Dziękuję Olleńko i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  13. Pierwszy raz widzę ten wzór w takiej odsłonie i muszę przyznac, że bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))