Rękoczyny nr: 255, 256, 257 (5,6,7/2021) Neoplastycyzm w dziewiarstwie ;0)

 Jest zimno? ;0) 
Czyli klasycznie ;0) 
No bo jak jest zima, to przecież musi być zimno ;0) 
Jak dla mnie, to super :0) ale Małżonek Mój Osobisty, nie wiedzieć czemu, nie podziela mojego entuzjazmu ;0) a już szczególnie rankami, w drodze na parking, człapiąc ze skrobaczką w jednej i z "mietłą" w drugiej garści "memła" pod nosem, coś niepochlebnego pod adresem "tego białego g..., co to z nieba zlata" ;0)
hihihi...
Skoro jest zimno, to trzeba sobie wyprodukować coś ciepłego, puchatego i przytulaśnego, a nawet inspirowanego ;0)
Tym czymś w moim przypadku okazała się być chusta :0) tak dla odmiany ;0) 
 Znalazłam ją na Pinterest i całkiem mną owładnęła ;0)
W mojej chuście zmieniłam kolorystykę, czym zainteresowałam Małżona Mojego Osobistego, który natychmiast wygrzebał z pokładów pamięci i czeluści internetu... albo jakoś tak ;0) prace Pieta Mondriana ;0) 
A do tej pory myślałam, że to ja szybciej obrazy kojarzę ;0)
Zrobiłam więc sobie chustę, ściegiem francuskim, inspirowaną Abstrakcjonizmem ;0)
Wracając jednak do dziewiarstwa ;0) 
Chustę z włóczki Nako Paris dzierga się wyjątkowo miło, miękko, przyjemnie oraz oczywiście ciepło ;0)
Chusta jest puchata, lekka, cieplutka i prawie artystyczna w swoich odwołaniach do abstrakcjonizmu geometrycznego Pieta Mondriana czy Theo van Doesburga ;0)



Nie była bym sobą, gdybym czegoś do kompletu nie zrobiła ;0)


Komin i tym razem rękawiczki, bo na mittenki trochę chłodno było ;0) 

Układ kolorów, które użyłam by "wyprodukować" dodatki do chusty, jest  przypadkowy ;0) starałam się tylko, aby nie stykały się ze sobą takie same :0) reszta, to całkowita i radosna "wariacja na temat" ;0)


Dane techniczne:
Wzór: na "Pachworkową chustę" jest darmowy :0) Link do filmu na Youtube :0)
Wzory komina i rękawiczek z niczego - radosna twórczość własna ;0)
Włóczka: Nako Paris, 60% poliamid i 40% akrilik, 245m/100g, kolory: biały (208), błękit (4129), turkus (5498), granat (3266), czarny (217), rudy (1043), pomarańczowy (11271).
Druty: 5 mm (z żyłką 150 cm).
Wymiary chusty: 160/85 cm.


Komentarze

  1. Chusta jest świetna, jakiś rysunek jak ja robiłaś, albo słów kilka? Bo nie ukrywam, że wpadła mi w oko, ale jak te paski robiłaś nie rozgryzłam 😉😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :0)
      Na końcu posta dorzuciłam link z filmikiem na YT, szybciutko załapiesz, o co chodziło z paseczkami ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
    2. Dzięki, nie widziałam że to link 😉

      Usuń
  2. Ciekawa chusta kolory super. Nie robiłam jeszcze chusty w ten sposób - czy to nie jest trochę jak entrelak? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak, tylko zamiast kwadratowych elementów, trzeba robić trapezy prostokątne ;0)
      Dziękuję Basiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Piękna, kolorowa, puchata i ciepła. Patrząc na zdjęcia to mogę jeszcze dodać, że chyba ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasowo ulubiona ;0) ponieważ ja jestem uzależniona od chust ;0)... Właśnie robię kolejną ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Fajne dzierganki. Wpadają w oko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadersko! Bardzo mi się ten zestaw podoba. Myślę, że jesteś Mistrzynią tworzenia kompletów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to raczej nazwała, pewnego rodzaju manią natręctw ;0) ale dziękuję bardzo Reniu :0) i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Wspaniale bawisz się dzierganiem i zestawianiem kolorów. Bardzo podoba mi się odwołanie do dzieł sztuki:-) Bardzo, bardzo. Podejrzewam, że oprócz satysfakcji ten komplet daje też efekt energetyzujący:-) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza, tylko pogodę wymaganą do użytkowania kompletu, ktoś raczył zdefraudować ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Ja tez uważam, że jesteś Moniko mistrzynią w tworzeniu kompletów :)). Ten jest idealny. Wspaniałe połączenie kolorów i geometryczny wzór świetnie się prezentują na tle zimowych szarości i bieli. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  8. Jaki świetny komplet! Taki trochę witrażowy. Bardzo mi się to podoba i oczywiście Twoja kompletomania też :).
    I podziwiam jak Ty umiesz to wszystko efektownie nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz ;0)))
      Hihihi...
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))