Rękoczyn nr: 261 (11/2021) Małe, a cieszy ;0)

Wychodzi na to, że ja ostatnio tylko w testach biorę udział, a wcale tak nie jest ;0) w tak zwanym międzyczasie, pomiędzy większymi projektami, wydłubałam sobie na szydełku i na drutach kilka ozdób do włosów ;0)
Kilka "frotek" szydełkowych ;0)
W tym, trzy z niteczki bambusowej,
dwie z niteczki bawełnianej,
i dwie z czystego chińskiego akrylu ;0)
Na drutach zrobiłam "frotki" z bawełny mercyzowanej oraz
z bawełny i micro pac ;0)
Podobno modne w tym sezonie ;0)





Dane techniczne
Wzór: Ozdoby/gumki/"frotki" do włosów ;0)
Włóczka: użyłam różnych rodzajów włóczek z zapasów, resztek itp. ;0)
Druty nr: 4
Szydełko nr: 3
 oraz gumki do włosów :0)




Komentarze

  1. Uwielbiam ten zwrot "w międzyczasie" 😂😂😂 sama go ciągle wykorzystuje i czasami myślę jak to dobrze ze jest taki magiczny czas, który nam pozwala jeszcze coś dodatkowo zrobić w wolnej chwili między jedną a drugą robótką 😁😁😁. Bardzo pomysłowe te gumeczki, ja zrobiłam podobne tylko uszyłam z lnianej apaszki kilka takich gumek. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ;0) właściwie to ja ciągle robię coś w międzyczasie ;0) hihihi...
      Dziękuję Aniu i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  2. Wow, ale fajne gumki :)). Super są :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie ładne ozdoby! Chętnie skorzystam z tego pomysłu, mam mnóstwo resztkowych włóczek i długowłosą wnuczkę. Serdecznie pozdrawiam:-0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :0)
      Noszę je i mogę powiedzieć, że są bardzo wygodne i praktyczne :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))