Rękoczyn nr: 264 (14/2021) Czarny Aeolian i...

 ... Glany ;0)
Takie skojarzenie ;0)

Było grubo, ciepło, serialowo i kolorowo ;0)
To teraz czas na koronkową robotę ;0)
Ale ;0)
Gdyby tak przez chwilkę spróbować cofnąć się o kilka lat, to...
;0)
nie mogę oprzeć się takiemu dziwnemu wrażeniu, że ja już kiedyś, gdzieś tą chustę widziałam, ba nawet robiłam ;0) 
hmm... 
Pamiętam, że robiłam z białej włóczki Haspallau z mnóstwem koralików, które nieźle dały mi się we znaki ;0)
Tylko gdzie ja ją schowałam? ;0)
Nic to ;0)
Zrobiłam sobie nową ;0)
Wzór miałam, włóczkę i koraliki też :0) tylko trochę w kolorystyce mi się poprzestawiało, ale to nie problem ;0) No, przynajmniej nie dla mnie ;0)
Poza tym wygodna się zrobiłam ;0) koraliki ograniczyłam do minimum, a z nupków całkowicie zrezygnowałam ;0)
Natomiast zmorą była włóczka :0(
Takich "niespodzianek" doświadczyłam kilkanaście razy :0( na szczęście(?) tylko w jednym motku ;0)
To nie było miłe :0/ i gdybym robiła tą chustę "na wynos" tj. dla kogoś, to strasznie bym się zdenerwowała ;0)
Ale "Aeolian" zostaje ze mną :0)
  
Czarna pajęczyna w koniczynie ;0)

 
Chusta jest gigantyczna i zachwycająca :0)
I niezmiennie komponuje mi się z glanami ;0)




Dane techniczne
Łopatologiczne tłumaczenie wzoru wraz z wszelkimi sposobami i radami znajdziesz u IK  (klik) :0) 
Włóczka: DROPS Lace Uni Colour, grupa "A", 70% Alpaca i 30% Silk, 400m/50g, kolor czarny (8903).
Druty nr: 3,5 i 5 do zamknięcia oczek ;0)
Koraliki: TOHO Round 60, 21 Silver-Lined Crystal, (7357).
Wymiary chusty: 160/86 cm przed i 222/115 cm po blokowaniu :0)





Komentarze

  1. Piękna! Rzadko teraz widuje się takie koronkowe chusty, w modzie na "chuściane" projekty pojawiły się inne trendy. Ale jakoś z glanami mi się nie kojarzy - chyba że na zasadzie kontrastu i przeciwieństwa ;)
    Tak na marginesie - nowa krótsza fryzura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :0)
      Mnie też podobają się inne trendy, ale już mi się ckniło za czymś delikatnym ;0)
      Oczywiście, że chodziło mi o kontrast, a nawet o zderzenie kulturowe ;0))
      Nowa, poprzednia fryzura wylazła ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  2. Chusta gigantyczna i lekka i zwiewna 😁 a takich niespodzianek w moteczku brrrrr nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały motek był jakiś "trzepnięty" ;0)
      Dziękuję Aniu :0)
      Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję :0)

      Usuń
  3. Piękna ta koronkowa chusta! Taka duża i perfekcyjnie wykonana! "Przerwy" w motku na pewno nie są miłą niespodzianką, choć poradziłaś sobie z nimi znakomicie! Krótsza fryzurka bardzo twarzowa :-) Pozdrawiam serdecznie, Moniczko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olleńko i również serdecznie pozdrawiam :0*

      Usuń
  4. Kochana chusta cudna jak bajka .Podziwiam kunszt wykonania ,a szczególnie wplatanie koralików.Jestem zdziwiona jakością motka dużo robiłam z tej włóczki i nie doświadczyłam takich "cudów"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że mój motek wyczerpał wszelkie "niespodzianki" i innym się taki już nie trafi ;0)
      Dziękuję bardzo Nino i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Bardzo elegancka wersja chusty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Co bym nie napisała, to już jest wcześniej wyrażone. Napiszę krótko. Przecudowna, świetna chusta!!! Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  7. Chusta jest wspaniała jak dla czarodziejki a raczej tajemniczej czarownicy pięknej i groźnej zarazem . Buty jakby na przekór wszystkim zasada świetnie się komponują z ta chustą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułaś "to"?! ;0)
      :0))
      Dziękuję bardzo Lucynko i serdecznie pozdrawiam :0))

      Usuń
  8. A więc jest! Piękna chusta, pomysł na rezygnację z bąbli kuszący, przynajmniej dla mnie, ich niemiłośniczki :)
    A jak sobie radziłaś z tymi przecierkami we włóczce? W moim odczuciu najlepiej jest wyciąć taki fragment i łączyć metodą russian join, ale jeśli znasz inne sposoby na niewidoczne łączenie, to ja chętnie się dowiem jakie.

    Nie mogę zrozumieć, jak można postawić buciory na takiej misternej chuście!!!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciory? Hahaha.... Buciory :0)) :0*
      Niteczka jest dość śliska, więc wiązałam ją zostawiając słusznej długości końce i dziergałam dwiema niteczkami ;0) w całości, przy takiej ilości oczek nie znajdziesz, które to miejsca ;0)
      Dziękuję bardzo i radośnie pozdrawiam :0)

      Buciory? ;0))

      Usuń
    2. No cóż, glany to nie delikatne pantofelki. Z resztą, mniejsza o większość - obuwie na takiej koronce...

      Usuń
  9. Podziwiam zegarmistrzowską pracę z cieniuteńką czarną dzianiną i deszczem koralików! Z ciężkimi butami łączy tę chustę nie tylko kolor, dla mnie to pasuje do siebie, nie tylko jako kontrast, obydwie rzeczy są mocne i wyraziste. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto chodziło, o wyraźny i mocny kontrast :0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  10. ooo, ja też skoczyłam... czarnego Aeoliana :-) chusta piękna, Uwielbiam ten wzór. Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam :0) jest cudna i doskonała z koralikami i nupkami :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pchło K :0)

      Usuń
  11. Super zestaw a chusta zachwycająca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))