Rękoczyn nr: 280 (6/2022) Zimowa opaska brioszką robiona ;0)

Opaska jest wynikiem niedosytu...
 lub raczej "kropką nad i" ;0) kończącą czasowe, prawie masowe czapkowanie ;0)
W sumie koniec czapkowania też jest czasowy, ponieważ plany posiadam niecne, względem powrotu do tematu ;0)
Tymczasem opaska ;0) 
Podobne opaski robiła Renata z bloga "Dziergawki", polecając filmy instruktażowe ;0)
Obejrzałam więc na YT kilka filmików, ale żaden nie wywołał mojego zachwytu ;0) 
Jednak opaskę nadal chciałam zrobić ;0) i to  najlepiej gdybym mogła ją zrobić brioszką :0) 
Dwukolorową brioszką :0)
Dzięki brioszce opaska jest dwustronna :0)


Oczywiście opaska nie dla mnie jest, bo jak sama nazwa wskazuje, służy do noszenia na głowie ;0)
 
A tego raczej wolałabym uniknąć ;0)

Powędrowała razem z czapkami do swojej właścicielki ;0)



Dane techniczne
Wzór: Zimowa opaska brioszką ;0)
Włóczka: DROPS Karisma uni colour, gr "B", 100% Wool, 100m/50g, kolory: czerwony (18) i ciemny szary (16). 
Druty: 3 mm
Obwód opaski: 51 cm
Szerokość opaski: 9,5 cm. 

Komentarze

  1. Moniu, śliczna opaska. Aż szkoda, że "służy do noszenia na głowie", bo mogłabyś ją śmiało nosić :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha.....
      Tobie ładniej w opaskach :0)
      Pozdrawiam Reniu :0D

      Usuń
  2. Kusisz tą broszka, czas by był najwyższy sobie ją przypomnieć, a opaska by się przydała 🤔 oj tylko kiedy, kiedy. 🙉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :0) w tak zwanym międzyczasie ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  3. Wyszła rewelacyjnie! Nawet kolory są moje🙂
    A jak długo ją robiłaś? Pytam, bo też u mnie kurcho z czasem a broszki muszę się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nauki brioszki, opaska będzie idealna :0)
      Dwa wieczory powinny Ci wystarczyć :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Do opasek mam taki dam stosunek jak Ty do czapek ;-) Dziergam i wydaje dalej. 😊 mam jedną... żeby zajmowała miejsce w szafie. Nie noszę, a pruć mi się nie chce 🤭 za to ten pomysł na brioszkowa "zabieram", zrobię swoją wersję i... wydam. Niech inna głowa się cieszy z noszenia, ja z dziergania Pozdrawiam K 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to rozumiem ;0)
      My mamy przyjemność z dziergania i obdarowywania, a obdarowany ma przyjemność z noszenia :0)
      Częstuj się, na zdrowie :0)
      Pozdrawiam serdecznie Pchło K :0)

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tą brioszkową dwustronnością! Wygląda na bardzo cieplutką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie mam pojęcia czy jest ciepła, ale mam taką nadzieję ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  6. Super opaska pod każdym względem - wykonania, wzoru, ściegu i kolorków. Musi być bardzo szczesliwa ta obdarowana głowa i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądała na zadowoloną, a nawet lekko zaskoczoną ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  7. Ależ super ciepła opaska. Piękna dwukolorowa uszogrzejka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszogrzejka?! Świetne :0)
      Cieszę się, że Ci się podoba :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Ewo :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))