Rękoczyn nr: 284 (10/2022) "Among flowers shawl" - test :0)

 "Among flowers shawl" w ramach piętnastego testowania projektu RenatyW ;0)
Ponownie Renia ze swoim projektem idealnie "wstrzeliła" się w moje potrzeby ;0)
Po tej wyjątkowo szarej, burej i ponurej zimie, bardzo już brakowało mi koloru, kwiatów, słońca, ptaków :0) Dołożyłam więc wszelkich starań, by w tej kwietnej chuście zawrzeć jak najwięcej barw ;0) Ba, nawet wydawało mi się, że wykorzystam wszystkie kolory z zamówionych kiedyś włóczek, dokupując tylko włóczkę naturalną, nie barwioną ;0) Chytrze chciałam temat ogarnąć ;0)) hihihi.... Tyle tylko, że coś mi z tym "ogarnięciem nie pykło", bo włóczki mi zabrakło ;0) i... i tak musiałam dokupić ;0)
Przestałam się słuchać, czy co? ;0)
Chciałam za dużo i dostałam po łapkach ;0)
Hihihi....
Za to jak skończyłam dziergać chustę i rozłożyłam ją na kanapie, by zobaczyć ją w całej okazałości, mój zachwyt, moje "ochy" i "achy" nie miały końca :0)
Wzór! Kwiaty! Kolory!.... 
Pies!?
Jaki pies? ;0)
Nie no!
Przecież ona się nie ruszy ;0)
Ku uciesze Reni ;0)
Zdjęć plenerowych tym razem nie będzie, będą (po)klatkowe* ;0)
ale za to na tle świeżo pomalowanych w przypadkowe kropki ścian ;0)
A kropki mozaiki na chuście wcale nie są przypadkowe :0) Renia je bardzo dokładnie rozplanowała :0)
Zrobiła to tak perfekcyjnie, że skusiła też inne dziewczyny, by zgłosiły się do testowania projektu ;0) efekty można obejrzeć tu - KLIK :0) 
Zachęcam do oglądania :0) powstało naprawdę kilka ślicznych wersji tej chusty :0)
Dodam też kilka zdjęć "szczególnych" ;0) znaczy się takich, na których widać detale tego cudnego projektu :0) Projektantka dołożyła wszelkich starań, by jak najlepiej uwidocznić kwiaty w mozaice :0) 
To już kolejny projekt, który dla Reni testowałam, a nadal jestem zachwycona sposobem przerabiania oczek brzegowych w jej mozaikowych chustach :0) 
Nie mogę się na nie "napaczać" ;0) na te śliczne  wielokolorowe oczka łańcuszka tworzące brzegi chusty :0)
Perfekcja Projektantki :0)
Tyle koloru, tyle radości...

🌺 DZIĘKUJĘ BARDZO RENIU 🌺




* - klatka schodowa w trakcie malowania ;0)


Dane techniczne
Wzór: "Among flowers shawl" projektu Renaty Witkowskiej :0)
Włóczki: 
MALABRIGO RIOS, 192m/100g, 100% Superwash Merino Wool, kolory: Natural (063), Primavera (859), Sunset (96), Cameleon (684), Ravelry Red (611), Sabiduria (136), 
MALABRIGO ARROYO, 306m/100g, 100% Superwash Merino Wool, kolor: Immortal (250)
oraz 
MIRELLA Włóczki Warmii, 400m/100g, 100% Virgin Merino Wool, kolor: groszek :0)
Druty nr: 5
Wymiary chusty: 200 x 95 cm :0)



Komentarze

  1. Projekt jest piękny ale Twoje wykonanie Moniczko - rewelacja. Chusta zachwyca kolorami. Jest romantycznie kobieca. Oglądałam tez inne chusty - są bardzo ładne ale serce moje skradła Twoja i Bohemy /o ile dobrze zapamiętałam /. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję Boni :0)
      Wszystkie chusty są piękne :0) takie same, a każda inna ;0) ale bez Reni projektu by się to nie udało :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do dziergania mozaiką, ale za to lubię ją oglądać u innych. I Twoja chusta, właśnie taka kolorowa wygląda świetnie. A te dopracowane brzegi szczególnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie spróbowałaś mozaiki, bo nie załapałaś "bakcyla" ;0) ale jak już się skusisz, to przepadniesz w tych kolorowych oczkach ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Piękna chusta. Zachwycam się Twoim wykonaniem i aż czyję ten kwiatowy powiew wiosny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, Ciebie też namawiam do mozaiki, spodoba Ci się :0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Dawno Cię nie było 🤔

      Usuń
  4. Zachwyciła mnie Twoja chusta, taka kolorowa i przywołującą radość. Cudna 😁. A piesio pod nią no ba wiadomo, że słodki. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesio na prośbę Reni ukazany został ;0)
      Dziękuję Aniu :0* Twoja dostojna wersja również bardzo mi się podoba :0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  5. Etatowa testerka Reni - jak zwykle spisałaś się na medal i samozachwyt jak najbardziej uzasadniony!
    Kolory miodzio! Brzeżki równiutkie! A kwiaty wołają z daleka - chodź, otul się, poczuj tę miękkość ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że jak? :0)) hahaha...
      Etatowa testerka :0))
      Reniu, ja nie z samozachwytu "ochałam", mnie naprawdę urzekł ten wzór. To jest teraz moja najlepsza "przyjaciółka", zabieram ją ze sobą wszędzie :0) nie gryzie i faktycznie ciepłem otula :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Cytując Renię z komentarza powyżej... "Moja etatowa Testerko" wyszła Ci piękna chusta! :)))
    A te brzegi to wykonałaś mistrzowsko!
    Bardzo lubię włóczkę Rios, a tak dawno już z niej nie dziergałam. Chyba się znów na nią skuszę.
    I dobrze, że jest do prezentacji dołączył mój ulubiony pies - Dollynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo moja Szefowo :0) :0*
      Bez Twojego projektu i wskazówek, moja chusta by tak pięknie nie zakwitła :0) a z Riosa cudnie się ja dziergało :0)
      Dollynka, póki co cierpi na niewygląd ;0) ale obiecuję, że postaram się częściej wrzucać jej zdjęcia ;0)
      Pozdrawiam cieplutko Reniu :0)

      Usuń
  7. Renia projektuje po mistrzowsku, a Ty dziergasz jej projekty po mistrzowsku. Potrafisz z każdego projektu wydobyć coś więcej, niż ktokolwiek inny (żeby nie było, zachwyciły mnie wszystkie odsłony z testu tej chusty). Pikne to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, dziergając wg Reni projektów, przechodzić w jej tryb myślenia ;0)
      Dziękuję, ale ja naprawdę robię pod Jej dyktando ;0) nic więcej :0)
      Żeby nie było ;0) wszystkie wersje chust wyszły wyjątkowo pięknie :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  8. Piękna chustą! Czuć wiosnę, mimo że za oknem raczej zimowe temperatury. 😉 Oj kusisz mozaikami. Może w końcu przekonam się i polubię mozaike tak bardzo jak ażury. 😉 Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę :0)
      Sama przyznałaś, że lubisz dziergać Matrix, czyli, że pierwsze koty za płoty ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Pchło K :0)

      Usuń
  9. Dołączam do zachwytów. Patrzę na tę piękną chustę, mistrzowsko zaprojektowaną i wykonaną arcystarannie. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów, dające efekt świeżości i poprawiające nastrój od samego patrzenia. Do tego włóczka rios, którą lubię bardziej niż bardzo! Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję Mario i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  10. Moniu, wydziergałaś fantastyczną chustę! Wszystko mi się w niej podoba. Pięknie dobrane kolory, staranne wykonanie, rewelacyjny brzegowy łańcuszek no i odpowiednia wielkość. Nawet psinka doceniła walory chusty i ją zawłaszczyła😉
    Renia wie jak nas uszczęśliwić😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Renia wie jak nas uszczęśliwić :0)
      Tym razem mamy piękne chusty :0)
      Dziękuję Halinko i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))