Rękoczyn nr: 294 (20/2022) "Open to warm" testowanie z Renią :0)

Renia zaprosiła mnie do testowania kolejnej wersji wyluzowanego sweterka...
Pewnie, że się poddałam procesowi tworzenia :0) 
Błyskawiczna decyzja :0) i następnym krokiem był równie szybki, "wirtualny" przegląd wykonanych dzianin wszelkich ;0) hmm...
 jakiego koloru swetra jeszcze nie robiłam? ;0)
Zapytałam Małżonka Mojego Osobistego jaki kolor by wybrał:
- Czarny! ... Po co komu zielony kajak?!
Przyznam, że w pierwszej chwili mowę mi odebrało ;0) 
Nie wiem czego się nawdychał, ale  solidnie go  "trzepło" w dekielek ;0))
I tyle było z męskiej pomocy ;0)

Nabyłam włóczkę na sweterek "Open to warm" ;0) będzie w kolorze, który aktualnie znika nam z otoczenia na kilka miesięcy ;0) 
Tyle tylko, że ja posiadam już zielony sweterek w swojej szafie, to ten będzie...
 własnością...
Mateczki Kochanej Małżonka Mojego Osobistego :0)  

Pięć dni później ;0)
"Haloo, Haloo, Ja tu czekam!"
📦📦📦
Jak ja lubię takie SMS-y ;0)
Bieguśkiem, zaraz po pracy, popędziliśmy do paczkomatu ;0) i do wieczora miałam już robótkę połączoną w okrąg :0)
Wiedziałam, że włóczka, z której przyszło mi dziergać testowy sweterek należy raczej do tych grubszych :0) ale nie spodziewałam się takiej puchatej miękkości ;0)
Będę musiała coś wymyślić, by przedłużyć obcowanie z "Airem" ;0)

Przód sweterka :0)
Że ja wcześniej nic nie robiłam z tej włóczki? ;0)
 "Tymczasem zachodzę w głowę, jak swój sweter zindywidualizuje Monika :D" -  tymi słowami PaniNadPolami zastanawiała się co też ja tym razem "wytnę" ;0) 
Hihihi....
"Wycięłam" drugi sweterek, niebieski :0) dla...
Tadam!
 Cioteczki Kochanej Małżonka Mojego Osobistego ;0)
Hihihi....

Droga PaniNadPolami, miałam mnóstwo pomysłów, ale działo się tyle różnych rzeczy, że najzwyczajniej w świecie musiałam z czegoś zrezygnować :0) poza tym te sweterki naprawdę nie potrzebują się przyozdabiać ;0) same w sobie są śliczne :0) a wykonane z włóczki Air DROPS są tak mięciutkie, że z pewnością i tak będą tymi ulubionymi sweterkami :0)
Zresztą Projektantka w swoim zamyśle celowo dokonała takiego wyboru włóczki, by właśnie jej sweterek był tym najbardziej przytulaśnym :0) - taka "teoria spiskowa" ;0) 
Powyżej oba sweterki w wersji stroikowej ;0)
Poniżej na rozbawionych właścicielkach ;0)
Obie tak chichotały, że nie sposób było zrobić im "poważnego" zdjęcia nadającego się do publikacji ;0)
Skupiłam się więc na sweterkach - stosując cenzurę ;0)


🐾🐶🐾

"Psiamyślenia"

Hmm...
Nie zostało ci przypadkiem trochę tych przytulaśnych włóczek?
Mogłabym chcieć nosić taki sweterek w zielono-niebieskie pasy :0)
 Renianapewnobysięnieobraziła ;0) 

❤️❤️❤️
A Reni bardzo ładnie dziękujemy za możliwość testowania sweterka, jak zwykle świetnie się bawiłam :0) 
Obawiam się, że to nie koniec swetrowania tym wzorem ;0)

❄️🎄❄️

Wersje testowe tych sweterków można obejrzeć u Reni na blogu dziergawki.pl i na Ravelry :0)
Polecam, bo dziewczyny zrobiły przecudne sweterki :0)

🎄❄️🎄



Dane techniczne
Włóczka: DROPS Air, gr wł. "C"?, 150m/50g, 65% Alpaca, 28% Polyamide i 7% Wool, kolory: leśna zieleń (19) i niebieski (37).
Druty nr: 4,5 (zielony sweterek), 5,5 (niebieski sweterek).
Rozmiar swetra: oba sweterki w rozmiarze L - zużyłam na zielony sweterek 4,5 motka, a na niebieski 5,1 motka - różnica wynika z zastosowania różnej wielkości drutów :0) 



Komentarze

  1. Śliczne oba sweterki i w pięknych kolorach a czarny? Po co komu. Popieram😁 Dobrego 2023 roku 🍾🍾🍾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja uwielbiam czarny :0) i gdyby to nie był testowy sweterek, w którym wypadałoby pokazać szczegóły, to pewnie zrobiłabym czarny ;0)
      Dziękuję bardzo Lucynko :0)

      Usuń
  2. Podziwiam i projekt i efekt Twojej pracy, obydwa sweterki piękne, a właścicielki szczęśliwe:-) Dziękuję Ci za recenzję włóczki, czy wiesz, że ona zawsze mnie kusiła, ale jakoś nigdy nawet nie miałam jej na drutach, ani nawet w rękach. Z przyjemnością sięgnę po ten Air, podpowiedz mi jeszcze proszę po ile moteczków zużyłaś na rozmiar L. Życzę Ci wspaniałego Nowego Roku, zdrowia, radości i wielu przyjemności nie tylko dzierganych:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podziwiam projekt Reni :0)
      Mogę Cię zapewnić, że przyjemność z obcowania z tą włóczką zostanie z Tobą na dłużej :0) ja właśnie zamówiłam "Aira" na kolejny sweterek ;0)
      Zużyłam 4,5 motka w zielonym sweterku - druty 4,5 mm i 5,1 motka w niebieskim sweterku - druty 5,5 mm :0) dopisałam do danych technicznych :0)
      Dziękuję bardzo Marysiu :0)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie:-)

      Usuń
  3. Uwaga.... I mnie coś w dekielek trzepło. Postanowiłam w nowym roku zrobić pierwszy od wielu lat sweterek! Już pierwszy krok za mną - wzór kupiony. "Ofiara" wybrana. Sweterek będzie prezentem urodzinowym, więc muszę się postarać i odczarować moja sweterkową złą passe. Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ofiara" będzie zachwycona, że pokonałaś złe moce ;0))
      Pozdrawiam serdecznie Pchło K :0))

      Usuń
  4. Tak, tak Moniu. Wydziergaj sweterek w zielono-niebieskie pasy. Renianapewnobysięnieobraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczuwszy się wywołaną do tablicy, pragnę oznajmić, iż właśnie że wykręciłaś numer :D Nigdy bym się nie spodziewała, że naprawdę wykonasz ten projekt bez chwostów, koralików, dodatkowych kolorów, czy co tam jeszcze Twoja niedościgniona wyobraźnia podpowie Twojej kreatywności. Przy tym nie tylko zrobiłaś dwa śliczne swetry, ale żaden z nich dla samej siebie! Fotografia rozbawionych Pań wprawiła mnie w doskonały nastrój, bo chociaż nie widać wyrazu twarzy, to można sobie dopowiedzieć dzięki Twojej relacji :).
    Ten zielony kolor jest cudny. No i może jednak przekonam się i ja do tego fasonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi....
      Gorąco Cię namawiam, bo sweterek jest genialny w swojej konstrukcji, wygodny i praktyczny :0) o uroku pisać nie muszę, sam się broni ;0)
      Będę robiła trzeci - tym razem dla siebie ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Air jest OK, zrobiłam niedawno czapkę dla córki, miękuchna i nie elektryzuje :)
    Sweterki - no comments, bo CUDNE!!! Za wzorem dla cioteczki się rozglądam i wahałam się ciut przy tym Open, ale Twoje rozbawione panie mnie przekonały! Pozdrawiam serdecznie! :)))
    ps. Dla Dolly coś trzeba zrobić, koniecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób z Aira Opena dla cioteczki, będzie go lubić :0) hihihi... Ale narzeczem dziewiarskim poleciałam ;0))
      Pozdrawiam serdecznie Reniu :0))
      ps. Dollynki sweterek gotowy, czeka ;0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))