Podsumowanie roku dziewiarskiego 2022 :0)

Zeszły rok może i nie był bardzo obfitujący w udziergi, za to w wydarzenia życia rodzinnego był kosmicznie urozmaicony :0) a, że mój blog traktuje o  dziewiarstwie, to prywatę zostawimy w tle ;0)
Powstało pięć chust :0)
Cztery swetry i jeden mały :0) komin, dwustronna opaska, dwie balaclavy, para mittenek, ażurowy kardigan, kamizelka, torba i pokrowiec na butelkę, dziesięć mikołajowych podkładek pod talerze i dwanaście bąbek - "wafelków" pod szklanki ;0)






















Dziergałam, szydełkowałam, brioszkowałam, mozaikowałam, żakardowałam, a nawet brałam udział w sześciu testach dla Reni :0)
Dziękuję za to, że nadal odwiedzacie mojego bloga i komentujecie wpisy :0) 
Przepraszam z kolei za to, że zbyt rzadko komentuję Wasze wpisy :0( niedoczas bardzo mnie ogranicza :0( 
ale zawsze czytam posty i zachwycam się Waszymi pracami :0)
🤪☺️😂
Poprawy nie obiecuję, ponieważ życie i tak zweryfikuje moje plany, a nie lubię rzucać słów na wiatr ;0)
🥂🥳🍾
Za to życzę Wam jeszcze raz
zdrowego i owocnego roku :0)


Komentarze

  1. Pomimo rodzinnych zawirowań udało Ci się wydziergać imponujący dorobek. Możesz być dumna bo wszystkie dziergadła pięknie się prezentują🙂Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. O rety! Ależ piękne rzeczy! Chyba przekopie się przez Pani blog, bo podejrzewam, że jest tam więcej cudowności. 👍 KasiaPoland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę radosnego przekopywania :0)
      Pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Piękne prace udało Ci się wyczarować i całkiem ich sporo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Wspaniały dorobek, niech Nowy Rok przyniesie Ci dużo szczęścia i czas do spędzania miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę dobrego i twórczego roku :0)

      Usuń
  6. Piękny to był dziewiarsko rok! Nie liczy się ilość, a jakość. Jakości u Ciebie bardzo dużo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :0)
      Dziękuję :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  7. Rok pracowitej pszczółki :) 6 testów dla Reni!!! Czy wręczyła Ci już odznakę lidera? ;)
    Dobrze, że wszystkie prace dałaś, wygląda na to że mi jakieś umknęły (u mnie też prywata nie pozwala na regularne wizyty i blogowe ploteczki ;) Dolly w spineczkach - wykapana pańcia z umiłowaniem do ozdób ;0)))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...
      Dobrze, że ja nie noszę spineczek ;0))
      Wystarczającą nagrodą jest sam udział w teście, odznaką zaś dzianinki, które mogę nosić :0)
      Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam :0))

      Usuń
  8. No właśnie Moniu... ten czas! Ja również czytam blogi, ale nie zawsze skomentuję. Ale stwierdziłam, że raz do roku można zostawić komentarz :) Podsumowanie piękne! I ile testów - wszystkie dla Renatki. Podziwiam te Twoje testy podwójnie. U Ciebie i Reni :) Pomyślności na wszystkie dni 2023 roku. Niech Ci się dobrze dzieje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za doroczny przemiły komentarz :0)
      Z czasem nie będziemy się ścigać, ale gdybyś była w okolicy, to zapraszam do czytania :0))
      Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego roku :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))