Rękoczyn nr: 297 (2/2023) Miss Grace Shawl :0)

 Cała w niebieskościach i cała dla Bogusi :0)
Bardzo chciałam zrobić dla niej chustę, tylko zupełnie nie wiedziałam jaki wzór wybrać ;0)
Myślałam i myślałam (taak, zdarza się i mnie) ;0)
Szukałam, wybrzydzałam, marudziłam, kombinowałam, rozpatrywałam i...
... nic ;0) 
Wszystkie chusty piękne, ale w każdym wzorze było "coś" na nie ;0)

❄️⛄❄️

Trzy dni później... Nieświadomie z pomocą przyszła mi Pchła K  ;0) opublikowała na swoim blogu nie jedną, ale aż trzy chusty, które idealnie wpasowały się w moje "wyobrażenie niewyobrażalnego" ;0)
Miss Grace!
Chusta idealna :0)
Prosta, ciepła, kolorowa i elegancka :0)
Dysponowałam wszystkim, co było potrzebne do jej wykonania :0) 
Wzorem, znaczy opisem słownym i graficznym ;0) włóczką w kolorach dwóch (nie trzech), drutami, markerami, a nawet filmami instruktażowymi IK, z których zawsze bardzo chętnie korzystam :0) oraz zapałem ;0)
Zrobiłam też coś, czego zabrakło mi przy dzierganiu pierwszej "Miss Grace" ;0) a mianowicie, zamiast walczyć z różnymi metodami owijania oczek w rzędach skróconych, zdałam się na wielowiekowe doświadczenie dziewiarek ;0)
Iii...?
I jestem zadowolona :0)
Bardzo zadowolona z efektu :0)
Odcienie niebieskiego pięknie ułożyły się w chuście, a owinięte oczka rzędów skróconych tworzą lewe "nibyoczka" :0)

Chusta wyszła słusznych rozmiarów:0) więc przyda się Bogusi w długie i chłodne wieczory :0) będzie mogła cała się w nią otulić :0)
Wagę podaję (w danych technicznych), wyjątkowo ponieważ, gdzieś, dobrze, bardzo dobrze, ba! nawet genialnie! schowałam banderolki, a włóczkę kupiłam całe wieki temu i ni jak nie dojdę, w której pasmanterii, żeby sprawdzić wagę i metraż w zamówieniach ;0)
Oczywiście do kompletu będą...? ;0)


🐾🐶🐾

"Psiamyśleia"

To może jeszcze raz nasza gwiazdeczka w sweterku ;0)
 🐶🐾🐶


Dane techniczne
Wzór: "Miss Grace Shawl" by Skeino.llc :0)
Włóczka: Estońska wełna artystyczna AADE LONG 8/2, 100% wełny owczej, 400m/100 g, kolory: czarny (33) i w odcieniach nieba 2 (30) ;0)
Druty nr: 3,5
Wymiary chusty: 208/106 cm po lekkim zblokowaniu :0)
Waga chusty: 386 g :0) 



Komentarze

  1. Najważniejsze tu były checi, jak one są to cała reszta już z górki . 😁oczywiście chusta piękna, może kiedyś tez spróbuje pobawić się rzędami skroconymi. Tylko muszę odczuć silna potrzebę posiadania kolejnej chusty. 😂 Jakby co to byłam ja anonimowa Ania, inaczej nie da rady tu się wpisać niestety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co znaczy "nie da rady się tu wpisać"? Masz Aniu na myśli to, że jeszcze nie pokonałaś problemów, czy raczej to, że ja je teraz mam? ;0)
      Dziękuję i czekam na Twoją silną potrzebę "mania" kolejnej chusty ;0)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :0)
      Ps.
      Pisz, będziemy szukać dalej ;0)

      Usuń
    2. problemy mam nadal ja, teraz akurat korzystam z komputera córki, a telefon dzis wogóle odmówił współpracy wiec to chyba jego wina, jutro zgłaszam reklamacje. Z chusta bedzie trudniej. ;)

      Usuń
    3. Chusty nie będziesz musiała reklamować ;0))

      Usuń
  2. Nazwa wzoru jak najbardziej adekwatna do wykonania!!! Jeszcze w tych błękitach ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och!
      Pąs ;0)
      Dziękuję bardzo :0) jesteś dla mnie bardzo wyrozumiała ;0)))
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Ależ pięknie układają się te pasma na chuście! Kolory to jedno, ale chyba widać tu też Twój zapał i radość z dziergania. Oj znam ten stan, gdy czegoś szukam, mniej więcej wiem o co mi chodzi i wcale nie łatwo znaleźć podpowiedź, za to jaka radość gdy nagle pojawi się ten ideał:-) Cudna wyszła, dopisuję do swojej listy:-) Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu i co ja mam Ci odpisać skoro wszystko tak ładnie ujawniłaś ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Chusta wygląda przepięknie :) Ja jestem za leniwa na takie "wymysły", więc sobie przynajmniej popodziwiam u innych ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzierganiu chust wskazane jest leniwe relaksowanie :0) więc nadal masz szansę ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

      Usuń
  5. Cieszę się, że w pełnej nieświadomości pomogłam. Chusta piękna, śliczna i cudowna. 😊 Pozdrawiam Pchła K😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchło K :0)
      Walczę teraz z nieodpartą potrzebą zrobienia czapki ;0) na szczęście mam na drutach trzy swetry ;0)))
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  6. Woow, przepiękna chusta . Ależ cudowny prezent zrobiłaś Moniczko. Maleństwo też pięknie wygląda w chabrach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko :0)
      Miło widzieć Cię oficjalnie, a nie anonimowo ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  7. Pełen szyk i elegancja! Bajeczne kolory! Podziwiam, podziwiam i podziwiam!
    Jeszcze jej nie robiłam ale jest w planach tylko jak to zwykle bywa zawsze coś innego wychodzi przed szereg🥴
    Psinka to urodzona modelka. Jej wejścia można oglądać na okrągło😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, ja naprawdę bardzo namawiam Cię na Miss Grace :0) "Będzie Pani zadowolona" ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  8. Ale piękna chusta, wygląda jakby była wykonana z co najmniej pięciu różnych włóczek, a nie z dwóch. Masz jakieś magiczne druty, że tak czarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi...
      Ta magia "mieszka" we wzorze i farbowaniu artystycznej włóczki estońskiej :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))