Rękoczyn nr: 304 (9/2023) Granatowa Fischermanka ;0)

 Różnie ją nazywają Fischermanka, Złodziejka, Leonka, Bosmanka ;0) 
Niezależnie od tego jak ją nazwiemy, czapka ta była obiektem marzeń Dziadka :0) zrobiłam ją ściągaczem 2/2, podwójną nitką :0) jest cieplutka, "mięsista" i mam nadzieję, że będzie spełniała swoje grzewcze zadanie ;0)
Co prawda na posępny czerep Franka-styropianka jest zbyt duża, ale on nie wiercił się podczas fotografowania ;0)
Dziadek nasz kochany jest jedynym w swoim rodzaju cudownym człowiekiem, któremu poprostu taka czapka się należała :0)



Dane techniczne
Wzór: Fischermanka :0)
Włóczka: DROPS Baby Merino uni colour, gr "A", 100% Wool, 175m/50g, kolor granatowy (13).
Druty nr: 4,5mm

Komentarze

  1. Jedna czapka a tyle ma nazw i każda do niej pasuje. Ale najlepiej to pasuje Dziadkowi😄
    Po jego mnie widać, że się polubili🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Dziadek wyglądał na bardzo zadowolonego :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  2. Czyli teraz Szanowny Dziadek na statek i na ryby! Wygląda bezbłędnie :) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak by wypadało ;0)
      Dziękuję Reniu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Świetna czapka i urocze zdjęcia z modelem, pełne życia i pokazujące, że zrobiłaś dla niego idealne nakrycie głowy. Nie znam żadnej z tych nazw, może trochę za daleko od morza mieszkam:-) Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do morza nie mam "rzutu beretem", ale taka czapka do uszu miała być ;0) a wszystkie nazwy same się pojawiały w różnych odsłonach w trakcie poszukiwań wskazówek ;0)
      Dziękuję Mario i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Az się wzruszyłam. Przypomniał mi się mój ukochany dziadek. Zdecydowanie idealnie pasuje dziadkowi to nakrycie głowy, niezależnie jaką ma nazwę. :) Pozdrawiam Pchła K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pchełko K :0)

      Usuń
  5. Super czapka i bardzo pasuje do uroczego Dziadka. Pozdrawiam. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))