Rękoczyn nr: 307 (12/2023) Memory of summer :0)

 A Renia napisała:
 "Będzie testowanie nowego projektu" :0)
Tym razem zaprosiła mnie do wzięcia udziału w testowaniu :0) za co jestem jej ogromnie wdzięczna, bo gdybym przegapiła taką okazję, to chyba bym sobie raczyła nie wybaczyć ;0)
Sweterek jest doskonały, projekt rozpisany perfekcyjnie z możliwościami modyfikacji długości, szerokości, wg rozmiaru i zamiaru ;0) poza tym robi się go szybko i bardzo przyjemnie :0) Kontakt z Renią jest zawsze szybki, a jej uwagi i sugestie dotyczące pracy z projektem profesjonalne :0) 
Jak dla mnie, jest to ideał :0) 
W ciemno mogę polecić Reni projekty, ponieważ wiem, że są dobrze rozpisane i dopracowane od pierwszego do ostatniego oczka :0) 
Zdecydowałam się zrobić sweterek w rozmiarze "4", bez żadnych modyfikacji ;0) wszystko zgodnie z opisem :0)... No prawie ;0)
Ponieważ użyłam drutów 4mm! Ale tylko dlatego, że Renia dzierga luźno przerabiając oczka, ja natomiast zdecydowanie naprężam nitkę roboczą :0) a próbka MUSI się zgadzać ;0)
Uprałam sweterek i tylko rozłożyłam go starannie na karimacie, by w spokoju, bez blokowania sobie wysechł ;0)
Moja wersja sweterka (Ravelry), jest tylko jedną z wielu :0) Natomiast na blogu projektantki "Dziergawki" można obejrzeć wszystkie wersje testowe :0) jak i kilka wersji opisowych sweterka wykonanych przez Renię :0)
Dziękuję Reni i koleżankom testerkom za cudowną zabawę i zdrową rywalizację :0)

🧶💚🧶💚🧶

Dorzucę jeszcze kilka zdjęć sweterka po "blokowaniu", które mimo, że bardzo umowne spowodowało nieznaczne wydłużenie rękawów ;0)


Na koniec jeszcze raz zbliżenie na ażur :0)
🧶🤩🧶🥰🧶




🐩🐾🐩

Psim okiem... 
lub raczej podwoziem, świat wygląda zupełnie inaczej ;0)


🧶🧶🧶

A tymczasem uprzejmie donoszę, iż osobiście wybieram się 21 października 2023 na

V ogólnopolskie targi włóczki i akcesoriów dziewiarskich 

W🧶🧶L 
fashion
(klik)

A gdybyście zechciały dołączyć do mnie w tym "szaleństwie" to...

 serdecznie zapraszam :0)

😍🥰🤩


Dane techniczne
Wzór: "Memory of summer" projektu Renaty Witkowskiej :0)
Włóczka: Belle Drops, gr. włóczek "B", 120m/50g, 53% Bawełna, 33% Wiskoza, 14% Len, kolor: petrol (17), wykorzystałam 11 motków :0) "słuszną linię ma nasza władza"  - cytat zaczerpnięty z filmu, proszę w żaden sposób nie kojarzyć go z obecną "nierzeczywistością" ;0))
Druty: 4 mm
Rozmiar sweterka: 4.

Komentarze

  1. Ja już wzór kupiłam, włóczka czeka.... na wolną chwilę, której ostatnio jak na lekarstwo. Gdy tylko się ta chwila znajdzie, to zabieram się za robotę. ;) Jak to u mnie bywa... sweterek będzie dla kogoś. Właściwie to "ofiarę" już mam. ;) Pozdrawiam Pchła K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ofiara" będzie zadowolona :0)) strasznie mi się podoba to określenie :0)
      Polecam serdecznie Reni projekty, robi się je bardzo przyjemnie, a efekty zawsze są doskonałe :0)
      Pozdrawiam serdecznie Pchełko K :0)

      Usuń
  2. Podpisuję się pod wszystkimi komplementami o doskonałości projektu Reni, przekonałam się o tym po raz kolejny. Twoja wersja bardzo mi się podoba, ten petrol świetnie pasuje do kolorytu Twojej cery, do włosów. Świetny kolor, świetny fason, czego chcieć więcej? Może czasu na dzierganie? Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :0)
      Życzmy Reni więcej czasu na projektowanie ;0)
      Jeszcze raz dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Bardzo żałuję, że nie mogłam wziąć udziału w testowaniu ale tak czasami w życiu się układa. Piękny projekt i wykonanie również. Wybrałaś mój ulubiony kolor, który również idealnie do Ciebie pasuje😄
    Dzięki za info odnośnie targów. Szykuje się niezłe wydarzenie. Dla mnie to trochę za daleko ale z niecierpliwością czekam na Twoją fotorelację🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, na układy nie ma rady ;0) ale może następnym razem wspólnie przetestujemy Reni projekt :0)
      Obiecuję pokazać wszystko jak najdokładniej :0)
      Dziękuję Amuszko i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Kobieta zmienna jest, wystarczy zmienic kolor wlosow i dlugosc. 😉 Sweterek widzialam juz, na testy sie nie zalapalam, ale nie proznowalam w tym czasie 🙈 No o nadal niewiem patrzac na Twoj sweterek, dlaczego ja nie mam nic niebieskiego 🤔 psinka cudna i absolutnie wyluzowana 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz Aniu, że wystarczy pozwolić włosom troszeczkę odrosnąć ;0)
      Dziękuję :0) choć muszę przyznać, że nie mam pojęcia dlaczego mój sweterek skojarzył Ci się z niebieskim ;0)
      Pozdrawiam serdecznie Aniu :0))

      Usuń
  5. Śliczny sweterek i ładny kolor włóczki. Bardzo podoba mi się wzór. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)
      Polecam projektantkę :0)

      Usuń
  6. Fajny sweterek z tym pięknym ażurkiem. Szkoda , że rękawy wydłużyły się - ale tylko tak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, nie zabiegałam o ich wydłużenie ;0) ale nawet mi to nie przeszkadza ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Piękny sweterek! Zauroczył mnie bardzo :) Cudnie w nim wyglądasz, a kolor ekstra@!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję :0)
      Sweterek, a nawet jego projekt polecam z czystym sumieniem :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))