Rękoczyn nr: 309 (14/2023) Cirrus ;0)

 W Toruniu na Drutozlocie nabyłam ręcznie farbowaną puszystość w ilości trzech precelków ;0)
W domu (przeważnie siedząc w fotelu), przetworzyłam tą cudnie kolorową miękkość w dzianinkę :0)
A na targach Wool Fashion w Warszawie bezwstydnie chwaliłam się tą gotową puszystością, miękką i nadwyraz cieplutką :0)
Skąd pomysł na taki, a nie inny sweterek? 
Na stoisku "WełnyBawełny" (w Toruniu), prezentowany był sweterek, który skradł moje serce ;0) To była dosłownie miłość od pierwszego wejrzenia ;0) 
Tamten sweterek był słodki w różowo błękitne plamki (tak go zapamiętałam) ;0) 
mój posiada plamki "poważniejsze" ;0)
A przynajmniej tak mi się wydawało zanim stanęłam na tle traw o ozdobnych liściach, w kolorach mojego sweterka ;0) z torbą pełną "łupów, które zdobyłam" na jesiennych Targach Wool Fashion :0)
Kilka słów o samym sweterku :0)

Robiłam go od góry, raglanem, bez wyliczeń, całkiem na oko, bez zapisków, bez stresu ;0) wychodząc z założenia, że niezależnie od tego co mi wyjdzie noszonym będzie :0) Dekolt i rękawy wykończone są i-cordem :0) dół sweterka ma tylko oczka pozamykane, najprościej i najskromniej jak się dało, ponieważ wyrobiłam włóczkę do ostatniego centymetra :0)
Na końcu z podwójnej niteczki "kidsilka" zrobiłam i-cordem ozdobny sznureczek, ponieważ z dekoltem to... 
trochę przyszalałam ;0)

🧶 🧶 🧶


Psiamyślenia ;0)

🐩🐾🐩

Dla odmiany Pan Budyń :0)
A właściciel kota odkrywa, kto w domu rządzi ;0)
"Gdyby ktoś MIAU wątpliwości czyj to fotel 😎"
Oryginalna pisownia zachowana ;0))




Dane techniczne
Wzór: Sweterek "Cirrus" - pomysł własny ;0)
Włóczka "WełnaBawełna": Wool and Colors, Hand Dyed Yarn, nr 12, 78% kid mohair, 13% merino, 9% nylon, 200m/100g.
Druty nr: 8
Próbka: 10 o. = 10 cm ;0)

Komentarze

  1. 😂😂😂😂 biedny wlasciciel kota. Sweterek swietny, piekny w swojejj prostocie i znakomicie pasujacy do traw 😉🙂 . Pytanie mam- czy oblazi cos od niego , bo wiadomo ze meszek lubi sie orzyczepiac? 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że kotu wygodnie, człowiek się przystosuje ;0))
      A pewnie, że obłazi :0) z całą swoją mocą ;0) ciemnej bluzeczki pod spód lepiej nie zakładać :0)
      Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Ale ładny! I ten dekolt sznurowany - świetny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. No i po co było pokazywać? Teraz będę chorować z nie mania, tym bardziej, że mam zamknięty fundusz na zakup włóczek😢. Moniu, sweterek przecudnej urody a pomysł na dopasowanie dekoltu genialny!👍
    Ale ten kociu to spryciarz. Pan będzie musiał kupić drugi fotel dla siebie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Matyldo! Przepraszam, że Cię "zachorowałam" Amuszko <3 ale lekarstwo jest proste: włóczka z zapasów + druty ;0)
      Dziękuję bardzo i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Dobra dziewiarka to potrafi zrobić sweterek bez wyliczeń, bez stresu a wychodzi perfekcyjnie, pięknie pasuje do urody dziewiarki i nawet do otoczenia. Jest czym zadawać szyku na dziewiarskich targach:-) Rozwiązanie sznurkowo dekoltowe super! Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, toż to miód na moje serce! Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa, ale mnie tylko...
      tak samo wyszło ;0))
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  5. Śliczny w swojej prostocie. Ten sznureczek przy dekolcie robi całą robotę. :) Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Pchło K :0)

      Usuń
  6. No bardzo ładnie się Pani wyrobiłaś z tym swetrem! Na jednych targach włóczka zakupiona, by na następnych już w gotowym udziergu paradować! Paradny on i oryginalny i Twój cały. Pozdrawiam serdecznie :))) Kocisław wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starać się musiałam, by czas do swetra dopasować ;0))
      Dziękuję Reniu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Pozdrawiam zdolną osobę:) Kota także...taki cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek, z tym wiązaniem na przodzie wygląda bardzo ciekawie. Właściciel fotela przeuroczy :))). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorowy sweterek. Kojarzy mi się z moją młodością😁 a Budyń uroczy Mruczuś . Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))