Rękoczyn nr: 311 (16/2023) Among Flowers Mittens.

 Kolejny projekt Reni z serii "Among Flowers", tym razem mittenki.
Noooo... przecież nie mogłam nie zgłosić się do przetestowania tego projektu.
Mittenki zaraz po chustach, są najważniejszym dodatkiem garderobianodekoracyjnym, w moim dziewiarskim świecie.
Co prawda testowe mittenki chusty nie mają, tylko mały kominek z motywem kwiatków (tak, co by do pary było), ale chusta "Among Flowers", którą dziergałam również w ramach testu, do kompletu swoją parę mittenek dostanie, z czasem. Pochwalę się nimi  bezwstydnie za czas jakiś.
A wracając do mittenek.
Zrobiłam dwie pary ponieważ nie mogłam zdecydować, która opcja będzie mi bardziej odpowiadała.
Zaczęłam od szarych z pomarańczowym kwiatkiem. Wydały mi się trochę "smutne" kolorystycznie.
Zdecydowanie potrzebowałam czegoś bardziej radosnego, energetycznego.
Narzuciłam na druty oczka i zrobiłam pomarańczowe mittenki z szarymi kwiatkami.
O! 
I taka wersja zdecydowanie bardziej mi się spodobała, ale by mieć komplet (tak, wiem każdy ma jakieś "kuku"),
 dorobiłam sobie "pozakonkursowo" mały pomarańczowy kominek wykorzystując motyw kwiatowy z Reni projektu.
A testowe mittenki "Among Flowers"?
Projekt Reni jest tak perfekcyjnie rozpisany, że można dziergać z zamkniętymi oczami, oczywiście gdyby to tylko było możliwe.
Osobiście uwielbiam Reni projekty, zawsze wiem, że prowadzona przez nią, spokojnie mogę usiąść z włóczką i drutami w dłoniach i oddać się czystej przyjemności dziergania.  



Zachęcam serdecznie do obejrzenia tego projektu w wykonaniu testerek na Reni blogu (tu) i na Ravelry (tu), a jest na co popatrzeć i jest się czym zachwycać, ponieważ nie ma dwóch takich samych par.

🌺
🌺 Dziękuję bardzo Reniu 🌺
🌺


Psiamyślenia 
🐾🐩🐾

A tak, wieczorową porą 
sobie na tym oparciu paszczydło potrzymam. 
Ostatecznie to moja kanapa.




Dane techniczne
Wzór: "Among Flowers Mittens" projektu Renaty Witkowskiej.
Włóczka: Drops Baby Merino Uni Colour i Mix, gr. "A", 175m/50g, 100% Wool, kolory: elektryzujący pomarańcz (36), ciemnoszary (20).
Druty nr: 2,5 i 3
Rozmiar mittenek: "M"

Komentarze

  1. Piękna, staranna dzianina, świetne połączenia kolorów, zwłaszcza w tej wersji energetycznej. Rozbroiłaś mnie kominkiem pozakonkursowym, cudny wyszedł, i to wykończenie!!! Pozdrawiam serdecznie, już przedświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten wzór jest piękny i piękne wykonanie. Od razu skojarzyłam, że widziałam takie już u Ciebie, Marysiu:-)

      Usuń
    2. Dziękuję obu Paniom za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jak dobry wzór to i elementów do kompletu przybywa. Kominek i mitenki - para doskonała😄
    Od razu che się żyć patrząc na te energetyczne kolorki. Nawet psinka wpadła w zachwyt po uszy😌
    Serdecznie Cię pozdrawiam Moniczko i życzę dobrych i radosnych świąt Bożego Narodzenia 🎄💝🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pies jako zwykle wymiata 🤭😉 mitenki fajne, wersja energetyczna zdecydowanie do mnie bardziej przemówiła. Pewnie to wina szarości za oknem 🙈. Świetny zestaw , a jak dorzucisz do tego czapeczkę to już wymiatasz 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych czapek!
      To znaczy, zrobić mogę ale nosić już nie.
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. hmm, a mnie się zdarza zamknąć oczy i dziergać. :) Oczywiście bardzo proste wzory. Przy ażurowej chuście z Haapsalu boję się nawet mrugać. :D Mitenki rewelacyjne! Mam już wzór, więc czas świąteczny będę dzielić miedzy druty, a książki. A tych mam całkiem sporą "kolejkę". Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielka!
      Ja co najwyżej TV oglądam dziergając. Czekam na Twoją wersję mittenek.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Kuku czy nie - komplety warto jakieś mieć, wtedy łatwiej dopasować sobie rzeczy ;) Fajnie dobrałaś te kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))