Rękoczyn nr: 314 (2/2024) Chusta "Remanente" ;0)

Moje twarde postanowienia dotyczące zakazu kupowania włóczki notorycznie spełzają na niczym :0/ Nooo, nie potrafię oprzeć się pokusie - czego nie do końca zrozumiem, bo potrafię być bardzo stanowczą i konsekwentną w działaniu ;0))
Ale ...
Chustę sobie zrobiłam :0) 
Chustę, która jak jak sama nazwa wskazuje ;0) powstała w wyniku przeglądu i porządkowania niezliczonej ilości włóczek ;0)
Ponieważ z zakończonych projektów zawsze mi zostają jakieś resztki, z którymi nie wiadomo co zrobić ;0) Naprawdę bardzo rzadko zdarza mi się, że kończę dzierganie chusty, sweterka czy kocyka z zerowym wynikiem włóczki ;0) przeważnie zostaje motek, pół, kilka metrów w kolorze do niczego nie pasującym ;0) 
Pominę milczeniem włóczki nabyte w konkretnym celu i... zapomniane ;0) 
Każda z dziewiarek boryka się z tym "problemem" w mniejszym lub większym stopniu - więc żadnego odkrycia nie dokonałam - ale może trochę, a nawet napewno sama się "rozgrzeszyłam" ;0))
Posegregowałam moje "problemy" według producenta, składu, następnie wg grubości, kolorów
i "zwyklaczkę" stworzyłam z tego co miałam ;0) 
Zaczęłam od kolorowych niteczek, nie dbając o ich  kolejność ani długość, dodając oczka w co drugim rzędzie :0) 
[Następnie zrobiłam testowy sweterek "Lucy", "Semele" dla przyjaciółki, zaczęłam zielone"Kropelki" i sweterek, również w zieleniach ;0)]
Za każdym razem wracając do dziergania resztkowej chusty :0) 
Odejmowałam oczka w co czwartym rzędzie - zagapiłam się, a później już nie chciało mi się pruć ;0) więc chusta jest odrobinkę a'symetryczna i długa jak "od tego słupa... Tam" ;0))
Wyszła wręcz gigantyczna(!), jest ciężka, gruba, ale miękka, taka w sam raz do zawinięcia się w nią w celu dalszego, radosnego dziergania :0) wieczorami, jesienią, na działce* ;0))
(*niepotrzebne skreślić) 



🧶🧶🧶

 Ogłoszenie drobne ;0)

Wybieram się 2 marca 2024 
na
 VI Ogólnopolskie Targi Włóczki i Akcesoriów Dziewiarskich 

🧶🧶🧶



Dane techniczne
Wzór: Chusta "Remanente" wykonana ściegiem francuskim :0)
Włóczka: resztki kolorowych włóczek DROPS Big Delight z grupy "C" :0)  i  w kolorach szarości Merino Extra Fine z grupy włóczek "B" :0)
Druty: 5,5 mm
Wymiary chusty: 90/260 cm bez blokowania :0)


Komentarze

  1. Super chusta , cieplutko. Pozdrawiam serdeczniw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i również cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Ty wiesz, że nigdy nie pomyślałam o chuście z resztek, ech ogranicza nas tylko własna wyobraźnia 🤔 . Swietny pomysł i super chusta, taka do otulenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nas nie ogranicza Aniu, nie miałaś potrzeby, to chusty nie zrobiłaś, ja przede wszystkim lubię robić chusty, więc moje myśli zawsze gdzieś w ich pobliżu krążą ;0) ot i cała filozofia ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Świetna chusta! Nie widzę w niej tylko nic ze zwyklaczkowatości, bo kolorystycznie układ ma przeciekawy, a ścieg niby sam francuz, a tu takie supełeczki cudne. Dziewiarska pasja nawet z balastowych motków włóczki potrafi wykreować coś nowego! Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och :0) ❤️
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Marysiu :0)

      Usuń
  4. Jest fantastyczna i napewno ubyło Ci resztkówek🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę ;0) tylko troszeczkę ubyło ;0)
      Dziękuję Nino i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Kocham takie inicjatywy, czyli utylizację resztek. Opcji jest kilka i każda dziewiarka wybiera coś, co będzie u niej najbardziej praktyczne. Wykonałaś piękną chustę!
    Zazdroszczę targów (dla mnie termin znów jest niefortunny, bo muszę być wtedy w pracy), ale chętnie pooglądam potem jakieś zdjęcia :)
    Tylko wiesz Moniu, że wystawiasz się na ryzyko zakupów nowych moteczków? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi ...
      Musiałaś? ;0)
      Naprawdę musiałaś Reniu, tak bezceremonialnie obedrzeć mnie ze skóry? ;0))
      Nabędę torbę, magnesik pamiątkowy, torbę jak znajdę taką "fajną" i 2 (słownie: dwa), moteczki w szalonych kolorach ;0) na skarpetki :0)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam Reniu :0)) 🌺

      Usuń
  6. Rozumiem Cię doskonale w kwestii kupowania włóczek i udzielam Tobie i jednocześnie sobie pełnego rozgrzeszenia😁 Są zdarzenia, kiedy jest mus dokupienia paru brakujących moteczków a przy okazji coś się tam dorzuci jeszcze do koszyka😉
    Generalnie to jestem za ciągłym wykorzystywanie resztek bo z nich zawsze powstają ciekawe projekty tak jak w przypadku Twojej chusty. Wyszła miodzio😋
    Niestety na targi się nie wybieram ale mocno Ci kibicuję👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cudownie czuć się zrozumianą, rozgrzeszoną i przynależną ;0)
      Dziękuję Halinko i serdecznie pozdrawiam :0) 🧶

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))