Rękoczyn nr: 316 (4/2024) "Every Day Sock" :0)

 Ręcznie farbowaną włóczkę nabytą od Miss Knitski podczas VI wiosennej edycji W🧶🧶l fashion, 2 marca 2024 roku, przerobiłam (w założeniu), na "dzikie skarpetki" ;0)
Przewinęłam kolorowe precelki :0)
I zrobiłam próbkę (druty: 3 mm, 25o x 36rz 10x10cm), następnego dnia po zakupie :0)
Prawa i lewa strona próbki wykonanej z 50 oczek :0)
Próbkę zrobiłam szybciutko, ponieważ obiecałam wysłać zdjęcia Pani Katarzynie :0) poza tym obie byłyśmy ciekawe jak będą układały się kolory w takim radosnym farbowaniu ;0)
Zaś do zrobienia skarpetek wzięłam druty 2,5 mm, niby różnica niewielka, ale dzianinka wychodzi bardziej zwarta niż zrobiona na "trójeczkach" ;0)
Kolory są cudne w każdym oświetleniu, dziennym, nocnym, sztucznym z lampą czy bez ;0) lecz wg mnie jeszcze zbyt mało "dzikie" jak na skarpetki moich wyobrażeń ;0)
Nadal będę poszukiwała odpowiednich wzorów i kolorów do moich wyimaginowanych idealnych skarpet ;0)
Póki co zamiast "dzikich" zrobiłam sobie  skarpetki "Every Day Sock" ;0)
Skarpetki z całym mnóstwem prób, ale i błędów ;0)
Potraktowałam je jako skarpetki próbne ;0)
na których sprawdzałam sposoby odejmowania/dodawania oczek, naprężenia nitki podczas formowania pięty, a nawet palcy ;0)
Swoją drogą bardzo niewygodnie fotografuje się własne stopy stojąc na jednej nodze, z drugą zadartą na stół celem wykorzystania zielonego tła, w tym wypadku ceraty ;0))
Pięta zrobiona jest wzmocnionym ściegiem ;0)
Resztę skarpetki zrobiłam samymi oczkami prawymi, troszeczkę ignorując (co do wzoru), instrukcje wykonania projektantki ;0)
Wzoru, który przy tak kolorowej włóczce i tak nie byłby widoczny ;0)

"Nadpiętek" zrobiłam troszkę zbyt wysoki, więc będzie bardziej z buta wystawał ;0)
Jak widać poniżej trochę się te oczka rozłażą ;0)
Zupełnie nie rozumiem dlaczego ;0)
W końcu kiedyś się uprzejmie nauczę :0)
Od czegoś trzeba przecież zacząć ;0) choć to jest czwarta para skarpet, które zrobiłam nadal nie czuję się pewnie w tej materii ;0)

🧶🧶🧶


Psiamyślenia ;0)

🐾🐩🐾

Dziwny ten kominek, ciepła nie daje ;0)
Starych psich kosteczek nie grzeje ;0)


Dane techniczne
Wzór: "Every Day Sock" ;0)
Włóczka: Meripaca Sock, 400m/100g, 60% superwash Merino, 20% superfine alpaca, 20% nylon, kolor: "Electric Dreams" i "Magnificent Magenta" :0)
Druty: 2,5 mm
Próbka: 30o x  44rz (10x10cm), na sucho przed praniem :0)

Komentarze

  1. No i brawo, fajne skarpetki wyszły. Ja też teraz utknęłam w skarpetkach i nawet dziś próbowałam zrobić zdjęcia w podobnie dziwnych pozach :)) Łatwo nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna zabawa i sukces gdy choć połowa zdjęć wyjdzie ostra i nadająca się do publikacji ;0))
      Ja nie chcę utknąć w skarpetkach ;0) mam na drutach chustę i sweter ;0)
      Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Cała zabawa z włóczkami skarpetkowymi polega na tym, że nie zawsze można wyobrazić sobie efekt i to jest bardzo wciągające. Urzekło mnie określnie "zbyt mało dzikie kolory", wiem co to znaczy dobierać materiał do swojej wizji:-) I przyznam, że zadziwiają mnie czasem takie zbiegi okoliczności w tym dziewiarskim świecie, bo ja właśnie robię pierwsze skarpetki z takim zapiętkiem, i też w kolorze różowym, ale według innego wzoru. Świetne skarpeteczki zrobiłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uda mi się dobrać tak kolory, by skarpetki spełniły moje własne oczekiwania ;0)
      Podzielisz się namiarami na "takie same, ale inne skarpetki"? :0)
      Dziękuję Marysiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
    2. Moniczko biorę udział w teście skarpetkowym, więc namiary jeszcze nie są dostępne. Moje skarpetki też jeszcze niegotowe:-) Pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
  3. Fajne skarpety wyszły. Podobają mi się te zapiętki, są super :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Bardzo fajne i pomysłowe skarpetki:) Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Lucynko :0)

      Usuń
  5. Mówi się, że ci co szukają zawsze znajdują. Jak dla mnie to kolory są przecudnej urody i zrobione skarpetki są fantastyczne. Wspomniałaś o błędach, który ja nie wcale nie dostrzegłam i nawet dodatkowego włosianego ocieplenia bym nie zauważyła gdybyś go nie pokazała🤭
    Jeszcze troszkę czasu i psinka będzie grzała kosteczki słoneczkiem🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bo skupiłam się na ukryciu błędów, coby jak najmniej widoczne były, to "psi kłaczan" wyeksponować się raczył ;0)
      Podobno kto szuka, nie błądzi ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Halinko :0)

      Usuń
  6. Piękna kolorystyka , czy one sie dobrze noszą ? Jeszcze nie robiłam takich krótkich z klapeczka, a korci mnie 😉😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne :0) ciepłe, miękkie i bez uciskowe ;0) chyba jak każde ręcznie robione ;0) Z pewnością robi się je krótko ;0) znaczy się szybko ;0)
      Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))