Rękoczyn nr: 320 (8/2024) Gradient Grid Illusion :0)

 A może by tak otulacz według Intensywnie Kreatywnej? :0)
Wystarczy 1 (słownie: jeden) moteczek, 1 marker, 1 para drutów i 1 "przepis" ;0)
Notabene, przepis na otulacz otrzymać można gratisowo do zakupionego w Sklep-iku motka "Sesia Talent" :0) 
Raz, dwa, trzy, cztery i mam otulacz ;0)
Troszkę inny, bo dłuższy niż szerszy, ale wcale mi to nie przeszkadza :0)

Układ kolorystyczny jest tak śliczny, że całkowicie wynagradza mi "spektakularną" pomyłkę popełnioną już w pierwszych czterech rzędach wzoru ;0) 
Pomyłce, o której wcale nie zamierzam się rozpisywać ;0) kolory włóczki i wzór same się obronią :0) a ja zyskałam nowe doświadczenie ;0)) no i otulacz pasujący do wszystkiego ;0)






🐾🐩🐾

(0: Psiamyślenia ;0)

To on wlazł na łóżko pierwszy!
Ja temu niebieskiemu tylko wyjaśniam, że nie wolno 😌


Dane techniczne 
Wzór: "Gradient Grid Illusion" wg Intensywnie Kreatywnej :0)
Włóczka: Sesia Talent, 100% Lana vergine, 700m/200g, kolor "letni gradient" (4640).
Druty: 3 mm z żyłką 80 cm
Wymiary otulacza: obwód 88 cm, wysokość 54 cm po blokowaniu :0) 

Komentarze

  1. Świetny! I te kolory... A o błędzie we wzorze wiesz tylko Ty. Nikt inny nie zauważy. Taka Twoja dziewiarska tajemnica. ;) Idealnie pasujący udzierg na obecną porę roku. ;) Ale żeby nie było... ja dziergam kolejną parę trampek. hihi :) Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchełko :0)
      Nikt nie zauważy, ponieważ podprułam od dołu i poprawiłam, tylko rozmiar inny się został ;0)
      Czekam na Twoje trampki :0)
      Pozdrawiam serdecznie Pchełko K :0))

      Usuń
  2. Teraz rozumiem Twój pośpiech w testach. Po prostu nie mogłaś się doczekać aby wziąć na druty tą piękną włóczkę. Wcale się nie dziwię bo te kolory są bajeczne i potrafią nieźle zawrócić w głowie. Dzięki temu otulacz jest po prostu boski😍 a błędy to tylko Ty wiesz gdzie są🙂
    Miejce na łóżku jest dla tego, kto pierwszy je zajął, chyba że są inne ustne ustalenia🤭
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi....
      To nie otulacz był przyczyną, dłubałam go od połowy kwietnia ;0)
      Dziękuję Amuszko :0*
      Pozwolisz, że nie przekażę instrukcji używania łóżka dalej, ta kudłata bestia tylko na takie słowa czeka ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0))

      Usuń
  3. Jejku jakie to ładne! Raz że piękne, a dwa intrygujące i oczywiście chciałabym coś takiego zrobić. W świecie dziewiarskim nigdy nie ma nudy, choć nie znam takiego doświadczenia jak nuda, nawet bez dziewiarstwa;-) Serdeczności:-)
    ps. Ten jeden motek jest bardzo realną pokusą;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam się skusić ;0)
      Dziękuję Marysiu i serdecznie pozdrawiam :0))

      Usuń
  4. Pięknie wyszło. Bajkowe kolorki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. O rany jaki ekstra otulacz, patrze i patrze i nie moge rozkminić wzoru 😂😂 No chwilowo nie planuje zakupu wloczki bo wlasnie zrobilam remanent 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia wiem, że plany dotyczące zakupu włóczki są modyfikowalne i krótkoterminowe ;0) hihihi...
      Obstawiam, że na jesieni poznasz zawiłości wzoru ;0))
      Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :0))

      Usuń
  6. Kolorowy ptak.....PS. o misiek Zdzisiek u ciebie? Nie..sprawdziłam, nasz leży grzecznie w łóżku 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff...
      Poszłam sprawdzić, czy aby się nasz misiek nie wyprowadził ;0))
      Dziękuję i pozdrawiam :0))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))