Rękoczyn nr: 321(9/2024) "Mirror Hearts socks" - test :0)

 Tym razem nie udało mi się ze skarpetek wykombinować mittenek ;0) 
Renia do tego nie dopuściła ;0))
Zaprojektowała skarpetki, które robi się od palców :0)
Testowanie nowego wzoru na mozaikowe skarpetki należało bezwzględnie rozpocząć od wykonania próbki, którą i ja grzecznie uczyniłam, a nawet uprałam, zblokowałam i po odczekaniu, aż maleńka dzianinka wyschnie, zmierzyłam, przeliczyłam oczka, rzędy i....
zrobiłam drugą próbkę, nawet chyba  ładniejszą kolorystycznie ;0)
WOW! 
Zapowiadało się cudnie :0))
Renia tym razem postanowiła utworzyć grupę na jednym z komunikatorów :0) więc miała z testerkami "jednoczesny kontakt w czasie rzeczywistym" ;0)
Niesamowite wrażenie!
Właściwie to "spotykałyśmy się" kilka razy dziennie :0) całe mnóstwo informacji, pytań, porad, uwag, pomysłów, odpowiedzi, wskazówek, rozwiązań i to wszystko na bieżąco :0)
🥳 SUPER! 🥳
Co prawda zrobiłam tylko jedną parę testowych mozaikowych skarpetek, ale za to wykorzystując prawie do cna resztkowe niteczki "Fabelka" ;0)

Jedna para, ale obfotografowana z każdej możliwej strony ;0)
Nie mam tylko pojęcia JAK(?!) Renia tą radosną testową grupę ogarnęła ;0) i do tego osiągnęła namacalny sukces :0)
 TU --> (klik)(klik) można obejrzeć efekty bardzo owocnej współpracy :0) 
Dziewczyny pod okiem Reni, porobiły naprawdę cudne "serdeczne" skarpetki :0)

❤️ Dziękuję Reniu ❤️

💐💐💐


"Psiamyślenia"

🐩🐾🐩

I nie, żeby o poranku ale chyba najwyższa pora dosiać trochę trawki...
 ten kolor trawnika zdecydowanie nie komponuje się z moim futerkiem ;0)



Dane techniczne 
Wzór: "Mirror hearts socks" projektu Renaty Witkowskiej (Ravelry)
Włóczka: DROPS Fabel, gr. włóczek "A", 75% wełna, 25% poliamid, 50g/ok. 205m, kolory: szary (200), jasno perłowo-szary (114), czerwony (106), turkusowy (105), musztarda (111).
Druty: 2mm

W sprawie szczegółowych informacji dotyczących projektu oraz możliwości zakupu i kontaktu z projektantką odsyłam na strony: Ravelry i Dziergawki :0)

Komentarze

  1. Pełen podziw dla projektantki Reni, jak i dla zdolnej Testerki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo i również pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Zdecydowanie musisz zrobić jeszcze jedna pare pod futerko 🤭🤭🤭 uwielbiam ta psinkę 🤭 a skarpetki super kolorowe 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z futerkiem nie komponuje się "niezieleń" trawnika ;0))
      Ale masz rację Aniu, chyba tylko ja zrobiłam (tylko!), jedną parę testowych skarpetek ;0) i do tego takie ledwie ponad kostkę ;0) Muszę naprawić ten "błąd" ;0))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Ja też ją uwielbiam ;0))

      Usuń
  3. Moniu, jestem zachwycona wykorzystaniem resztek włóczek w twoich skarpetkach. Połączyć tyle różnych kolorów w tak piękną całość to wielka sztuka👏
    Niech się dobrze noszą! 🙂
    Na trawce zawsze lepiej się plażować niż na gołej ziemi. Pani musi naprawić ten ogrodniczy błąd😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiałam, że zabraknie mi czerwonej włóczki, dlatego zostawiłam ją na koniec, na ściągacz ;0) a zabrakło mi jasnej szarej, dosłownie na pół okrążenia mozaiki ;0)
      Ogrodniczy błąd już rośnie ;0))
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam Amuszko :0))

      Usuń
  4. Czadowee! Jestem przekonana, że resztki włóczki wykorzystałaś tylko po to, by zrobić nowe zapasy. ;) Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikro zapasy? ;0)
      Skarpetki ważą 57 gram :0) obie :0)) to tyle co jeden motek z banderolką z grubszego papieru ;0))
      No chyba, że masz na myśli początek masowej produkcji skarpetek ;0))
      Dziękuję Pchełko K i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Więc oprócz poziomu dziewiarskiego był i towarzyski przy okazji testu. Super! Gratuluję pomysłowych stopek - fajnie Ci wyszło z resztek :) Nie ma to jak testy u Reni, ech zazdroszczę trochę, no ale odpuściłam testowanie. tym roku, bobym się nie ogarnęła. Pozdawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podejrzewam żeby Renia osiadła na laurach ;0) napewno zaprojektuje jeszcze nie jedną dzianinkę :0) więc zdążysz się "ogarnąć" i dołączyć do grupy ;0))
      Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam :0))

      Usuń
  6. Moniczko, ależ energetyczne i radosne te Twoje serduszka!. A przy okazji świetny sposób na wykorzystanie resztek włóczki. Może spotkamy się na jakimś teście u Reni? Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musimy się spotkać na teście Reni :0))
      Koniecznie :0)
      Dziękuję Mario i serdecznie pozdrawiam :0))

      Usuń
  7. Skarpetki zachwycają kolorystyką, wzorem i wykonaniem . Są cudne. Trawniczek odstaje od doskonałego futerka ale też cudna fotka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko i również serdecznie pozdrawiam :0))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))