Lattice Sampler Shawl :o)

Malabrigo Primavera i Natural,  tego zestawu kolorów "użyłam" po raz drugi :o)
Pierwszym razem,  grubszą nitkę Riosa wykorzystałam w "Baktusie po mojemu", czyli szalu o trochę nietypowym kształcie ;) 
Teraz z cieńszego Socka powstał 
"Lattice Sampler Shawl" Jennifer Weissman :)
Wzór właściwie robi się sam ;o)
 lekki, łatwy i przyjemny w dzierganiu,
w sam raz na majówkę ;o) zdążyłam go wydziergać, zblokować w pięknych okolicznościach przyrody i jeszcze uwiecznić przy pomocy Małżona Mojego Osobistego ;o)

W oryginale niema chwostów, dorobiłam je, ponieważ chusta przed blokowaniem wydawała mi się jakaś... mała ;o)
Okazało się, że to tylko złudzenie ;o)
ale żebym już nie wprowadziła żadnych modyfikacji do wzoru, przy blokowaniu chusty byłam czujnie pilnowana ;o)
Proces suszenia udziergu w warunkach działkowych...

nadal pod czujnym okiem Dollynki ;o)



🌼🌹🌻

Dziś zamiast "kropki nad i" będzie "trzykropek" ;o)
czyli:
"JózIrka" - najmojsze drzewko cytrynowe, które już zawsze będzie przywoływało cudowne wspomnienia :o) 
"Fitolowe" kwiatunie - Małżon mi je kupuje przy okazji lub całkiem bez okazji ;o)
oraz 
Dollynka w działkowym kamuflażu,
wg własnego kreatywnego psiego projektu ;o)




Rękoczyn nr: 5/2018 (186)
Dane techniczne:
Wzór : "Lattice Sampler Shawl" Jennifer Weissman
Włóczka: Malabrigo Sock Primera (859) i Malabrigo Sock Natural (063), 100% Superwash Merino Wool, 100g/402m
Druty 3,5
Wymiary chusty: 193 x 91 cm, bez chwostów ale po blokowaniu ;)


Komentarze

  1. Fantastyczna jest ta chusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o)
      Mnie też ten wzór się spodobał od pierwszego spojrzenia ;o)
      Pozdrawiam :o)

      Usuń
  2. Piękna chusta, idealna na chłodniejsze wieczory. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje ten wzór! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten wzór jest bardzo ładny w swej prostocie, robiłaś taka chustę we wrześniu - widziałam Twoją wersję :o)
      Pozdrawiam serdecznie Ewo :o)

      Usuń
  4. Piękna chusta:) W warunkach działkowych wszystko robi się przyjemniej:) Chociaż przy mojej Miśce to lepiej nic nie rozkładać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :o)
      Moja suczka to już stateczna dama, byle chustą nie będzie się ekscytowała ;o)))
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Kochana chusta jest piękna kolory świetnie do siebie pasują,przyroda piękna :).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Nino i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  6. Chusta jest przepiekna, takie moje kolory..

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna chusta, wspaniałe połączenie kolorów i wzorów. Drzewko cytrynowe ślicznie się prezentuje, a te żółciutkie cytryny od razu przypominają letnie klimaty. Pozdrawiam serdecznie, strażniczkę blokowania również :)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  8. chusta piękna :) a pies to mój numer jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześliczna chusta - moje gratulacje 🌻👍 śliczne zdjęcia wraz z cytrusem i małą pięknisią 🌻🌹🌻

      Usuń
  9. Przepiękne chusta, moje gratulacje 👍 śliczne zdjęcia 🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta! Moja (i Pchły M również) miłość do chust wszelakich jest ogromna, ogromniasta. Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Pchełki i pozdrawiam obie :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))