Niebieska Miralda ;o)

"Szarą Miraldę z nutą gotyku" pokazywałam 26 czerwca 2017 roku :o)
Niebieską pochwalę się rok później, znaczy się teraz ;o)
 Wcale tego nie planowałam, samo wyszło ;o)
Chciałam jakoś odwdzięczyć się mamie, mojej koleżanki z pracy, która nie dość, że obdarowała mnie pokaźną ilością włóczek, z których powstała np. "Neruda" :o) to dorzuciła do tego maszynę dziewiarską - "bo robiła porządki" i stwierdziła, że nie będzie z niej korzystała :oD
 Oczywiście musiałam użyć podstępu, żeby moja koleżanka wybrała wzór na chustę dla mamy i żebym chociaż w ten sposób, mogła skromnie okazać moją wdzięczność ;o) 
Co do kolorów użytych w chuście, wątpliwości nie miała ;o)
Miało być niebiesko :o)
Natychmiast nabyłam włóczkę i zabrałam się do pracy ;o)
I w ten oto sposób moja Dobrodziejka - Pani Łucja z Jeleniej Góry, 
"...w długie zimowe wieczory, siedząc w salonie i oglądając w TV ulubione seriale, będzie miała czym okryć ramiona..." -  to wizja mojej koleżanki ;o)
 Mnie pozostaje tylko ślicznie podziękować Pani Łucji :o)
I złożyć najserdeczniejsze życzenia imieninowe, 
które moja Dobrodziejka obchodzić będzie 6 lipca :oD 

***

Zdjęcia plenerowe w naturalnym świetle pochmurnego dnia, ładnie wyeksponowały kolory chusty, nawet ich nie przekłamując, co ogromnie mi się spodobało i z czystym sumieniem mogę polecić taki sposób fotografowania "niebieskości" wszelkich ;o)
Jak boni-dydy, że czesałam tego kociopirza-potargusa przed wyjściem z domu ;o)
Ona (ta po prawej), zawsze mi to robi, gdy jesteśmy na działce ;o) co prawda tym razem obyło się bez wplecionych we włosy patyczków, mchu i paproci... ;o)



😍😎😍

Moja mała Lemuro Naughty Doll - Dolly :o)
Pozbywszy się konkurencji lalek z bloga "dzierganego" ;o)
może (świeżo po kąpieli), lansować się, bez skrępowania i w całej swej skromności wrodzonej, upiększać publikowane posty ;o)



Rękoczyn nr 8/2018 (189)
Dane techniczne:
Wzór: Miralda Shawl - Knitted Lace of Estonia
Włóczka: Drops Fabel Uni Colour, grupa włóczek "A", 75% wool, 25% polyamide, 205m/50g, kolory: ecru (100), niebieski (108), jasny niebieski (103), granat (107) :o)
Druty nr: 4
Wymiary chusty po blokowaniu: 174 x 77 cm
Czas realizacji: 19-28.06.2018 (9 dni rzeczywistej pracy) ;o)





Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ta chusta, ma ładny układ wzorów i kolorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie estońskie wzory są doskonale dopracowane przez co piękne :) i z przyjemnością się je przerabia ;)
      Dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ładna chusta i znajomej mama na pewno będzie zadowolona:) A pokaż maszynę? Moja Miśka po kąpieli szaleje i wyciera się wszędzie jak wariatka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Na pewno, to będzie zaskoczona ;)
      Maszynę pokażę :)
      Dollynka też biega, ale tylko przez chwilę, ponieważ musimy się suszyć i czesać :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. "Niebieskości wszelakie" to moje idealne odcienie, więc tym bardziej podoba mi się ta chusta :-)
    Mała z ostatniego zdjęcia jest przekochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wychodzi, że sięgam po niebieskie nitki ;)
      Dziękuję Olu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Prześliczna chusta,wspaniały wzór i cudnie dobrałaś kolory Moniko. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna chusta.Piękny wzór.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Cudowna! Ochów i achów końca nie ma:-) Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))