Rękoczyn nr: 19/2020 (250) Czapka "Sun In The City" :0)

 Dziecko moje czapkę zgubić raczyło ;0)
Co mnie w sumie bardzo ucieszyło ;0)
Natychmiast wyszukałam kilka wzorów czapek i podesłałam dziecku :0) coby sam wyboru dokonać musiał ;0)
Oczekując na odpowiedź, "zanurkowałam" w pudłach ;0) ma się rozumieć, że w poszukiwaniu odpowiedniej włóczki :0) 
Takiej włóczki, która nadawać się by mogła do męskiego użytkowania ;0) 
czyli ma być taka, która zniesie, choć przez chwilę powtarzającą się sekwencję: głowa - kieszeń - głowa - kieszeń... pralka ;0)
Kolor? Czarny! Jedyny słuszny poza szarym ;0)
I mała zmiana w "obyczajach" ;0)
Naszywka!
Duża i widoczna ;0)

Proszę bardzo Synku, oto czapka :0)
Wzór czapki jest banalny, 2oP na 2oL :0) prosto rozpisany i co najważniejsze świetnie zakończony :0)




🐾🐭🐾🐶🐾

Dolly w roli KretoSzczura ;0)





Dane techniczne:
Wzór: Czapka "Sun In The City" z Garnstudio :0)
Włóczka: Alize Lanagold 800, 800m/100g, 51% acrylic i 49% wool, kolor czarny (60) - dziergałam dwiema nitkami :0)
Druty nr: 3
Rozmiar czapki: S/M

Komentarze

  1. Myślę że ta czapka da radę każdemu wyzwaniu, a to najważniejsze 😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka dała radę, będzie noszoną ;0)
      Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I oby plany Ci się Basiu zrealizowały :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Czapka dla prawdziwego Twardziela:) Ma wszystko co potrzeba; wzór, kolor i włóczka, która powinna długo służyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała, że dla twardziela :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))